vineri, 14 octombrie 2016

un om căruia nu-i mai taie vreo pisică neagră drumul



de când sunt iubit
și cunosc magia blajină a numelui tău
sunt un om norocos.
sunt un om căruia nu-i mai taie vreo pisică neagră drumul
și nici sughițul orei nu-i mai oprește minutarul.
și am atâta lumină în templul celular
și totul îmi curge atât de frumos
că până și viermii îmi croșetează în pământ dantele
ba chiar mi-am iertat și pașii că nu m-au pus pe fugă
iar stelelor toate le-am plătit integral chiria luna aceasta
inclusiv celor căzătoare și celor bolnave care
aleg să moară pe pământ
așa încât mie în fiecare oră să mi se facă dimineață
uitați-vă și priviți-mă cum
îmi arborez pe tâmple anii ca pe o izbândă
exact cum își ține cerbul pe frunte
propriul trofeu de vânătoare
amin. 




 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu