miercuri, 14 octombrie 2015

Robinson Crusoe îndrăgostit



întâlnindu-te, am aflat că sunt ultimul
și poate cel mai naiv Robinson Crusoe îndrăgostit,
și de când m-ai sărutat prima dată
(furându-mi cumva sufletul din mijlocul unei haotice și absurde licitații) 
eu tot caut o insulă, minunea mea.


una mică, măcar de 144 de metri pătrați,
pe undeva, printr-un ocean netrecut pe hartă,
pe care să te duc să fim singuri
(pasionali, îndrăgostiți și diabolici)
cu toată aglomerația gesturilor noastre.

sigur, o să te-ntrebi cu ce voi plăti:
viața mea, bănuiesc n-ajunge;
 atunci îmi vând dormitorul (și-așa e pustiu)
bicicleta (care nu mă duce niciodată la tine)
ceasul mecanic (și-așa arată ore din care lipsești)
cărțile (și-așa am citit degeaba
căci te căutam pe tine-n ele
și dădeam mereu peste Karenina).


 iar o dată achiziționată,
insula noastră va avea de toate.
voi angaja chiar doi eunuci amnezici
(să ne facă vânt cu frunze de palmieri)
și o cadînă,
care să ne danseze, desigur, tandru din buric.


așa că fă-ți deja bagajul, minunea mea:
să iei cu tine și cartea de bucate,
ca să-mi prepari, spre seară,
imambaialdî ...
și, dacă mai ai loc, ia și gramofonul
ca să ascultăm, între două priviri,
cotele apelor Dunării.
 






Un comentariu:

  1. Ce frumos! Ca un vrajitor ai scris! Unul indragostit, normal. Stii ce am observat? Au disparut comentariile la postarile tale.Brusc. Sau nu. De cand ai anuntat ca esti pregatit sa-ti cumperi o insula numai a voastra. Imi pare rau ptr. fetele care te curtau pe-aici. Mama ei de gelozie.....Aceeasi Natalie.

    RăspundețiȘtergere