duminică, 1 septembrie 2013

Altundeva, altcândva (sau mic poem absurdo-mut)




altundeva, altcândva
aș scrie mai mult, sistematic, m-aș strădui,
aș oripila, și mi-aș construi
naibii, un stil șocant.
reiau:
altundeva, altcândva
aș fi scris mai mult, sistematic, m-aș fi străduit,
aș fi oripilat și mi-aș fi construit
naibii, un stil șocant.
altundeva, altcândva, viața mea ar fi însemnat, în sfârșit, ceva
poate un număr, un brand, o societate, o omenire,
desigur,
altundeva, altădată.


altundeva, altcândva
(cel puțin) aș fi scris cărți cum nu s-au mai scris, mai bune,
mai pline de-nsemnătate,
altundeva, altcândva, literele, silabele, morfemele din textele mele ar fi dansat,
colorate,
cu jocuri de lumină, cu diverse arome și efecte 3D.


aș fi condus, altundeva, altcândva, o fabrică de scriitură rebelă,
cu sute, cu mii de angajați trup și suflet
(listată la bursa celor mai umane, și celor mai perene valori)
altcumva, aș fi făcut (atunci) diferența.


altundeva și altădată
Harper Lee și Truman Capote s-ar fi dat de pământ
să facă fotografii cu mine,
iar Bukowski s-ar fi uitat la toată scena asta
ca boul la poarta nouă.


simt că
mă-ndrept (încet) spre altundeva
din cauză că
altcândva demult aștept să se facă.






4 comentarii:

  1. Nu stiu daca o sa-ti para exagerat,sau nu,dar sunt sigura ca blogul tau e cel mai frumos din toata lista mea(destul de lunga ) .
    Te citesc cu mare,mare,mare,mare drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Mădălina.

      E unul dintre cele mai frumoase complimente pe care le-am primit vreodată. Nu știu exact cum ar trebui să răspund înapoi unui asemenea compliment deosebit. Roșeața din obraji îmi amuțește limba, pur și simplu.

      Mă simt norocos că îmi citești postările, și că împarți plăcerea cuvintelor frumoase cu mine.

      O să te țin minte.

      O seară frumoasă!

      Robert

      Ștergere
  2. Mmm,nu e nevoie de raspuns.
    Si eu ma simt norocoasa,la randul meu ca te-am descoperit,asa,dintr-o banala intamplare si acum savurez fiecare cuvintel.
    Seara frumoasa si tie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt numai un zâmbet, atunci. Mai ales că am descoperit și blogul tău, pe care-l voi răsfoi cu mare interes.

      Îți trimit, așadar, cu ajutorul unei bufnițe-mesager (ca în Harry Potter) cele mai pline și nevinovate zâmbete.

      Ștergere