joi, 5 septembrie 2013

Interferențe instabile din mintea unui îndrăgostit




♂♀

iubito, oamenii povestesc mai nou
din gură-n gură că m-am schimbat
că am ochii triști și ridurile arse
că mi-am lăsat barbă din teribilism
dar eu vreau să te asigur că toate
acestea sunt simple zvonuri sau
mici bârfe, fiindcă în realitate eu
sunt chiar nucleul și în jurul meu
gravitează toți ceilalți ca niște
electroni extrem de stabili, așa că
să nu crezi cumva că exagerez
câtuși de puțin când îți mărturisesc
că tot ce-ți dezvălui acum e mai
adevărat chiar decât postulatul
lui Euclid. iubito, chiar eu sunt
punctul, nucleul, depinde cum
preferi, și prin mine trec zilnic o
infinitate de drepte sau traiectorii
și culmea, toate acestea nu se
contrazic absolut deloc, de aceea
e posibil ca în curând să elaborez
o neașteptată teorie în care toate
elementele din natură interferează
și emit unde electromagnetice care
îmi trasează la perfecție traiectoria
voiajului meu aerian către superba ta
insulă interioară, către oaza aceea
sentimentală în care m-ai cuibărit
mai demult, atunci când nimeni nu
suspecta pe nimeni de ochi triști,
de riduri arse și de barbă nebărbierită,
când nimeni nu măsura gravitația
inimii și traiectoriile unui cuplu
sudat de gura însetată a femeii
care adulmecă interferențele
instabile ale unui bărbat îndrăgostit.






4 comentarii:

  1. "Riduri arse", îmi place. Am și eu o curiozitate (de femeie): mama ta știe ce faci (că scrii genial)?
    "... interferențele instabile a unui bărbat" Nu ALE unui...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am apucat să recitesc ce am scris, să revizuiesc poemul, care mi-a curs fără oprire. Așa e, acordul nu e făcut corect, mulțumesc de observație, corectez imediat.

      Mă bucur că îți place postarea asta.

      Am ars realmente câteva minute în timp ce îl scriam. :)

      Mama mea nu știe că scriu literatură. Știe că am o minte nelimitată, dar nu știe că scriu...

      Asta mărturisesc așa, zâmbind...

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Frumoasă metaforă, Anowen.

      Ca de obicei, prezența ta are un farmec aparte.

      :)

      Ștergere