duminică, 15 septembrie 2013

Primele însemnări stranii din jurnalul de toamnă




♣ Azi nu e o zi bună pentru degetele mici de la picioare. ♣ Dragostea efemeră dintre un fir de păr și un fir de pătrunjel ține până când clientul descoperă firul de păr în farfurie. ♣ O rățușcă de baie voia să evadeze din cadă. Divizia de Șampoane Goale credea că e pregătită. Nu știau că buretele e agent dublu. ♣ Prietena mea Amalia se mai uită o dată la viitor, apoi cuprinse cu amândouă mâinile globul de cristal și-l aruncă pe fereastră. Era un fals, nu era cristal. ♣ Rică a făcut pariu cu Dorel că poate număra până la infinit. Abia acum și-a dat seama că poate nu are suficiente degete. ♣ Pentru a-i spune că o iubește, el urcase o scară cu o mie de trepte. Ea coborâse, să îl aștepte. ♣ Toată viața a purtat cu sine acest secret, până într-o zi când a mărturisit tuturor că băutura sa preferată este roua. ♣ Azi am trecut pe la supermarket și am luat două înghețate. Am mâncat-o și pe aia care-ți place ție, fiindcă noi doi împărțim totul. ♣ Într-o zi, m-am dus cu un pui congelat la veterinar și l-am întrebat așa: „Domnule doctor, se mai poate face ceva? El mi-a răspuns: „Da, un ostropel.” ♣ Budinca de ciocolată de la miezul nopții le-a închegat fluturii din stomac. ♣ I-am propus Marinei să ne uităm la un film prost, ca să avem și noi timp astfel să ne gândim la ale noastre. ♣ Odată mi-a căzut în somn un gând pe pernă și, de atunci, îl caut în fiecare dimineață. ♣ Peștișorii nemulțumiți din acvariu își mai scot uneori capul din apă pentru a respira. Și, de fiecare dată, rămân fără aer. ♣ Mă mai gândeam la ea duminica și de sărbătorile legale. Uneori și un pic după. ♣




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu