joi, 24 aprilie 2014

Când frumusețea ta distilează lumina




eu știu că frumusețea ta
inspiră zborul fluturilor.
ea nu bate impacientată
din picior, ci mai degrabă
distilează lumina ce crește
în tine, așa că dă-i voie să
te conducă, dincolo de vis,
las-o să te învăluie, las-o
să te cuprindă, împăcați-vă
una cu cealaltă, adoptați-vă,
por cu por, îmbrățișați-vă
până la identificarea oarbă
a contururilor,
a echilibrelor,
a vibrațiilor,
 

numai așa vei înțelege
ce-i cu dragostea mea.



 

Un comentariu:

  1. eu ştiu că frumuseţea mea
    coboară ca peştii în apele ochilor tăi.
    luciri pierdute de cer mă străbat
    ca o vagă impresie de sărut
    atunci când lumina ne prindede glezne.
    eu ştiu că frumuseţea mea
    despre fulgi de zăpadă vorbeşte
    şi despre alb incandescent
    iubindu-te pe tine.

    cândva o să mă recunoşti
    în liniile moi ale palmei
    unică amprentă de dincolo de timp.

    RăspundețiȘtergere