miercuri, 30 aprilie 2014

Femeie ca toate femeile ca toate femeile la un loc




am auzit odată că oamenii sunt singurele animale care pot face sex prin telefon
dar eu nu sunt neaparat de acord cu asta | eu știu că un cuplu este bine închegat
când amândoi simt nevoia să se certe în același moment | până la urmă ce e mai
de temut: o femeie care face alegeri sau un bărbat care nu face? | iar orice bărbat
care a iubit cândva știe că orice uragan nu poate purta decât numele unei femei
eu știu cel mai bine asta târziu după miezul nopții | după ce îmi fac cald datoria
de bărbat | în clipa când șerpuiești în pat ca regina din saba în jurul lui solomon
sau precum cleopatra în jurul lui caius iulius cezar | când ești ca o nălucă ireală
a zenobiei, mândra și frumoasă regină a deșerturilor siriene | când într-un târziu
după târziul acesta mă gândesc la tine cealaltă | femeie ca toate femeile ca toate
femeile la un loc | când te admir în timp ce dormi | în târziul când toate femeile
din tine fac dragoste în limuzine și vile | când mă întreb ce faci tu de fapt când
toți te visează și visele tale sunt ocupate? | în jurul cui șerpuiești cu ce gânduri
neînțelese de nimeni? | am certitudinea bizară că da | că ești încă acolo în toate
femeile când toate te părăsesc | și ești aici când nu e nici o femeie ca tine în tine
dar ce faci când nu mai e nimic de făcut nici în dragoste: ții ochii închiși sau nu?
pesemne atunci îneci toate femeile din tine | pesemne te autoconvingi la final că
oamenii sunt singurele animale care pot face sex prin telefon | iar eu că am greșit
în privința evei | despre care știu abia acum că e mai bine să trăiești cu ea în afara
raiului | decât în rai fără ea | deși orice uragan poartă pe vecie numele unei femei









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu