miercuri, 15 mai 2013

Un vis indian




Am avut un singur vis. Un fel de vis indian. Pregătit din timp pentru când voi fi mare. În care am vrut să locuiesc acolo unde răsare soarele. Să înot prin spumă albă de mare. Să respir aer sălbatic și rece. Să sărut un arbore bătrân. Știi, aș plăti chirie pentru toate acestea. Cumva, aș simți că nu mă înec. Și că nu mă blochez. Aș uita tot despre încruntare. M-aș îmbăia în fericire. Frica nu poate fi destinul meu. Ci râsul colorat de pe un câmp de flori. Sau plânsul din spatele celui mai așteptat sărut. Din locul în care un zâmbet vindecă pământul. Și unde există punctul fix de sprijin al lui Arhimede. Care m-ar ajuta să pot păși pe cer. Călare. Și să-mi păstrez viitorul limpede. Și, mai ales, să-mi păstrez comoara din ochi. 

Am avut un singur vis. Dar visele nu devin realitate.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu