sâmbătă, 11 august 2012

Indecențe criptate în cearșafuri negre




E sâmbătă seara iar ochii tăi rimelați pe alocuri indecent se scufundă tot mai mult în negru, acum ne mai rămâne doar să ne privim provocator și insistent pentru că noi știm că în câteva minute o să se lase întunericul și n-o să mai recunoaștem nimic din noi... Mai întâi ai să mă legi de pat, ai să-mi înfășori  încheieturile cu cearșafuri și fâșii de mătase neagră. Vei fi cameleonică și vei tremura pentru fiecare centimetru de piele sărutat de-o limbă fierbinte cât un gheizer islandez.

Mă vei întinde pe spate, într-un flirt orb și continuu, ca să mă poți pierde pe străduțele lăturalnice ale curbelor tale parțial dezgolite, mă vei condamna să fiu martor la marginea gândurilor tale de împerechere. În tot acest surghiun, îmi vei țese frânghii de fum ca să-ți pot admira coapsele din spate, ca să urc ușor spre gura ta la fel cum aș străbate un pântec de felină. Voi închide ochii, să nu-i obosesc, să-mi inund privirea la deschiderea lor doar cu lumina sânilor tăi doritori. Și-atunci, dacă mi-ai cere... aș fi mirare de tânăr neinstruit, colț de zâmbet, apă ținută de năvod.

Printre cearșafurile strânse m-ai fixa din priviri, ai număra răbdătoare cadența respirației mele, ca să te regăsești ciudat și plăcut în același loc în care-ai fost înainte să închizi ochii și să te urci peste mine, și ai vedea că arăți altfel de cum îți aminteai că arăți, că ești mai frumoasă, mai inocentă, mai rea, mai dezinvoltă. Fumul de țigară pe care l-ai lăsat deasupra scrumierii își va face încet-încet loc printre plămânii mei și psihedelic ai sa-ți cuprinzi tu singură sânii în cupele palmelor proprii pe un fundal de muzică erotică. Te-ai simți obraznică, incestuoasă și unică în toată încrucișarea asta a picioarelor noastre împreunate, ai știi că deja lângă mine alături ai trecut dincolo, în gândul plăcerii pe care tu ți l-ai mai imaginat, te-ai apleca în stânga să-mi spui șoptit că dacă vreau... vei rămâne a mea...

M-ai provoca să-ți fac ceea ce nu am mai făcut nimănui niciodată, din asta ai construi secretul nostru pentru a doua zi, un mister sălbatic și greu de pronunțat, un tabu al desfrâului pe care nici primele triburi nu-l mai pomenesc. Sărutându-ți spatele gol și întins simetric, mă vei ruga să spun că textele, poeziile și toate chestiile doar pentru tine le-am scris, că fiecare pahar de vin m-a trimis cu gândul numai la tine, ca să te simt undeva în mine, mi-ai cere să-ți spun că până și plimbările cu gândul tot la tine s-au oprit, undeva pe sub un pod, unde alura ta de vampiriță îmi dă târcoale de fiecare dată când îmi imaginez alte lumi posibile, alte realități, din care tu faci parte necondiționat, ca mintea lui Nolan în Inception și ca Marion Cotillard în febra lui DiCaprio.

Cum ar fi să mă epuizezi atât de tare încât să dispară toată poezia din capul meu timp de două zile, să mă mulțumesc doar cu muzica din playlist-ul tău demodat care e deja un fel de tu, aproape tu...? Te-ai adânci în mine sprijinită pe colțurile nurilor tăi castanii, cât mai aproape de locul în care îmi țin fanteziile și obsesiile, ți-ai imagina că plutim într-o mare verde și transparentă, sau într-o oală pusă pe foc, sau ai închide ochii văzând că până și tavanul a luat foc, și-ai știi din intuiție că nu mai putem scăpa decât tu intrând în ființa mea și eu în a ta, invadându-ne reciproc ca triburile mongole, știind că vom ieși tot împreună la sfârșit, dar fără a ne găsi scăparea...

Ne vom învârti într-o singură noapte într-un carusel dement, care se tot învârte iar și iar, cu ochii sclipind și inocenți îmi vei căuta îmbrățișarea ca pe un soi de refugiu propriu, încheieturile mâinilor mi se vor strânge tot mai tare, și-am să mă răsucesc în patul tău ca șarpele diabolic din literatură, n-o să mă grăbesc deloc, n-o să te grăbești nici tu, o să mă muști de ureche ca un vârcolac turbat, o să țipi cum face o lupoaică eliberată din balcon în fața lunii... După asta nu știm ce va mai fi, ne vom evapora în porii dimineții, vom păși în altă lume, vei concepe aceeași realitate plictisitoare pe care o iei cu tine dimineața când mergi la job, va fi o lume în care dimineața înseamnă doar s-o iei de la capăt, over and over again, cu acea privire crudă, indecentă și nestinsă pe care numai nou-născuții o posed...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu