marți, 4 iunie 2013

De vorbă cu terapeutul meu, Woody Allen




Nu e bine, tu ești cel care întotdeaună dă, mi-a spus într-o zi terapeutul meu Woody Allen. Trebuie să înveți și să iei. Din ce îmi dau eu seama, de fiecare dată când întâlnești o femeie care îți place, primul lucru pe care ajungi să-l faci e să îi împrumuți din cărțile tale. Tu crezi că în felul acesta ea va trebui să te mai vadă încă o dată, cu motivul de a-ți restitui cărțile. Dar ceea ce se întâmplă de fapt este că ea nu prea are timp să le citească și din acest motiv se teme că dacă se va întâlni din nou cu tine tu te vei aștepta să discutați despre cărțile respective, iar apoi să-i mai împrumuți și alte cărți. Așa se explică de ce ea anulează întâlnirea cu tine. Iar tu, tu ești cel care sfârșește prin a pierde o sumedenie de cărți. Sfatul meu ar fi ca de data asta să fii tu cel care îi împrumută din cărți.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu