miercuri, 19 iunie 2013

Dileme legate de Natalie Portman




nu mă pot decide dacă ea are multiple arme în dotare sau dacă pur și simplu se deplasează cu viteza luminii. e ocupată și preocupată tot timpul, și am senzația că aleargă cu 30 de mile pe oră, ca să-și îndeplinească fiecare vis, pe rând. are o minte comparabilă cu cea a motorului Google, știe mereu cât și ce are de spus și își privește întotdeauna interlocutorii drept în ochi.

mă întreb totuși cum reușește să stăpânească imprevizibilul și, mai ales, cum ar suna vocea ei undeva în public, la un supermarket, să zicem. ori dacă ar fi la fel de concisă. ea cunoaște cele mai boeme, mai rare și mai artistice cuvinte, râsul ei nu e niciodată prea complicat, iar nimic din ceea ce face sau din ceea ce spune nu se apropie de linia stridentului cotidian.

are o frumusețe succintă și o ținută elegantă, dobândită în timp de undeva din cărți, din baluri și piese de teatru, și am senzația că nu se pierde cu firea nici măcar după mai multe pahare de vin roșu, și că nu se amestecă niciodată în conversații plictisitoare, nici măcar în toiul cinei, a petrecerilor sau a mulțimilor care o înconjoară.

mă întreb însă, uneori, dacă prietenii și familia ei au cunoștință de nemaipomenitul fapt că ea zboară, după miezul nopții, pe ascuns, printre cele mai îndepărtate planete.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu