vineri, 28 iunie 2013

O motivație surdă




O să-mi fac un tatuaj. Cel puțin unul. Dar nu fiindcă e ceva cool, nici fiindcă e ceva macho în asta, nici fiindcă e ceva în asta ce te face să arăți mai dur sau mai puternic decât ești, și nici măcar fiindcă un tatuaj bine făcut arată poetic și artistic. Ci pentru că îmi doresc, la acest moment din viața mea, ceva permanent, ceva ce nu se va schimba niciodată. Ceva ce va dura cel puțin la fel de mult cât existența mea. O certificare a faptului că unele lucruri chiar au existat. Și că nu au ars, undeva în propria mea memorie, lăsându-mă să păstrez doar cenușa lor în amintire. O să-mi fac un tatuaj că să-mi amintesc constant că nimic nu-i permanent în viață, că toate-s efemere, începând cu durerea pe care am simțit-o la un moment dat, și culminând cu toată dragostea ori singurătatea de care am avut parte. Exact, o să-mi fac un tatuaj ca să-mi amintesc mereu că nimic nu-i permanent, cu excepția tușurilor de cerneală pe care le văd imprimate în pielea mea.






15 comentarii:

  1. În următoarele 3 luni îmi fac primul tatuaj. Mă tem însă că n-o să mă opresc însă la unul singur.

    RăspundețiȘtergere
  2. și ce vrei să îți tatuezi ??
    ah...pot întreba și ..unde ?? :)

    știu , sunt curioasă ...dar întreb cu motiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un desen despre un tip mai boem, care ține în mână un creion de scris și un caiet (e superb desenul) - acesta ar fi primul tatuaj pe care vreau să-l fac (undeva pe coaste, e destul de măricel).

    Apoi, intenționez să-mi tatuez puțin mai jos de ceafă o inscripție care sună așa: L'essentiel est invisible pour les yeux. (Esențialul e invizibil pentru ochi).

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm sună bine primul desen ..parcă îl și "văd" :)
    cu al doilea ..hmm , m-ai cucerit :)
    și totuși , uneori esențialul este atât de vizibil dacă știi cum să îl privești :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, ți-ar plăcea la nebunie desenul dacă l-ai vedea, sunt absolut sigur.

    Majoritatea oamenilor nu văd însă lucrurile esențiale, deși sunt chiar sub nasul lor. Știi tu, simplul e uneori cel mai sofisticat lucru.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) știi că voi dori o "probă " cu desenul :P

    ooo daaa, știu atât de bine faptul că , simplu poate fi , uneori atât de sofisticat , de complicat :), deși aceste lucruri pleacă tot de la noi :)...indiferent ce am spune :), cred că avem mania să complicăm simplul :)

    hmm dacă amețesc pe aici , pot da vina pe oboseală???
    hmm recunosc că nu m-am gândit că vei mai fi prin preajmă la aceste ore în noapte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. O probă după ce tatuajul va fi gata imprimat pe piele sau una cu desenul de care îți vorbeam? :)) Glumesc. Mă ia și pe mine amețeala la ora asta târzie.

    Răsfoiam puțin blogul tău, de aceea nu dormeam. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. mmm:), cred că ambele variante îmi sunt pe plac :P
    e bine :), avem un vinovat :))...amețeala :)), deci ne-am scos amândoi :)

    aha:) ..și?? ai găsit ceva interesant ??
    hmm, la mine s-a cam pus praful :)...dar îl voi șterge , curând :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place muzica pe care o postezi, avem o sensibilitate comună pentru unele bucăți melodice, frumosul nostru se intersectează acolo, se pare. Lucrur rar, în ceea ce mă privește.

    Eu zic să nu-l ștergi, e o parte din tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. muzica, alături de mare este nebunia mea :)..nu pot trăi fără :)...este colțul meu de relaxare ..de visare..de tot ce este frumos :)

    nuuuu, blogul nu îl șterg :)...doar praful :), că nu am mai postat de mult din lipsă de timp , uneori ....alteori din lipsă de stare :), dar voi reveni cândva la el :)

    RăspundețiȘtergere