luni, 24 iunie 2013

O femeie e un fel de înger, căreia dacă îi rupi aripile învață să zboare pe mătură




dacă aș avea o armată de femei, aș fi de neatins.

aș cunoaște fiecare zvon, fiecare tendință, fiecare trend,

și aș conduce lumea, ca Alexandru Macedon.

dacă aș avea o armată de femei, n-ar mai trebui să-mi mai imaginez

nici un final de poveste, în care oricum nu cred.

și, în fiecare seară,

aș dansa în sufletul meu un jig pe masă, la fel cum făcea Rose pe Titanic.

femeia e astăzi motorul dispoziției mele,

iar eu nu rănesc femeile, ci le caut mereu a doua zi.

poate pentru că am aflat, în urma unui accident întâmplător,

că o femeie e un fel de înger, căreia dacă îi rupi aripile

învață să zboare pe mătură.

ascultă-mă cu atenție,

când îți spun că apocalipsa va fi o zi exclusiv a femeii,

iar lumea, proaspăt rasă de pe suprafața pământului

va ustura ca după ultima ei

epilare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu