duminică, 23 iunie 2013

Amnezie nocturnă




am uitat cum era pielea ta, am uitat cum dormeai liniștită cu bustul învelit în părul tău șaten și moale, am uitat cum cearșaful se încălzea sub coapsa ta, am uitat cum respirai ușor ca și cum ai fi vrut cu tot dinadinsul să dormi o viață întreagă într-o singură noapte.

am uitat.

am uitat că eu te priveam uneori fără chip cum numai un om prost râmâne cu pălăria în mână atunci când admiră splendoarea unei catedrale.

am uitat.

am uitat cât de mult îmi plăcea să stau în preajma ta, când tu spuneai că nu-mi place, și că mai sunt și alții în preajma cărora îmi place să stau. dar țin totuși minte cum îți răspundeam că totul nu-i decât un joc între îndrăgostiți, un joc perfecționat de-a lungul unui mileniu.

asta, într-adevăr, n-am uitat.

la ora asta dormi, și ai telefonul închis, și lumina de la cameră stinsă, și fermoarul inimii tras, iar eu umblu teleleu și singur prin oraș, și mă gândesc într-una că peste umbra mea încă pot sări, dar peste a ta nu.

ce să fac, dacă am uitat?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu