marți, 24 mai 2011

Ultimele cuvinte...


Iată care ar putea fi ultimele noastre cuvinte...

-          Nu e ceea ce pare, e numai o colegă de serviciu...

-          A, păi e numai un pistol de jucărie...!

-          Numai peste cadavrul meu!

-          Aruncă-mi odată toporul ăla!

-          E destul de adâncă apa. Sar eu prima dată.

-          Pe aici băieţi, nu este mocirlă!

-          Mamă, ce chelie urâtă ai!

-          Dacă apeşi butonul acela, eu mor!

-          Hei, de ce apare acolo numărătoarea inversă?

-          Rechinaş, rechinaş...

-          Focurile de artificii arată mult mai bine de aici, de aproape...

-          Bună ziua, suntem de la Garda Financiară...

-          Să nu te temi de ea! E doar o femeie amărâtă...

-          Ce miroase a gaz şi ce întuneric e...

-          Tată, de ce mi-ai pus mărul pe cap?

-          Uite, acum nu mai curentează uscătorul de păr...

-          Bine, iubire. Încă o dată, dar pe urmă ne culcăm...

-          Sper ca nu soţul tău a intrat pe uşă, nu?

-          Şi acum voi coborî cu bicicleta până la parter...

-          Tu?! Cu aşa o fată?

-          Atenţie, cade pomul! Dar nu în partea aceea...

-          Ador cum ştii tu să găteşti ciupercile!

-          Rezist şi 5 minute sub apă dacă vrei!

-          Pe care pedală trebuie să apăs în curbă?

-          Dreapta liber.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu