miercuri, 11 februarie 2015

Ea tot din corpul meu se îmbată cu zahăr



Ea trăiește în... Ce vreau să spun e că o singură dată s-a strecurat ea în pat la mine, ca să doarmă așa, în pat la mine. Și i-a plăcut. Și de atunci ea trăiește în... trăiește în corpul meu. Și de când trăiește ea în corpul meu, o simt tot timpul. Când se trezește se trezește (desigur) numai în corpul meu, când se duce la duș ea se spală numai în corpul meu iar când își ia micul-dejun tot din corpul meu se îmbată cu zahăr. Ea trăiește toată ziua în mine, clipă de clipă, numai că nu știu cu ce se ocupă ea toată ziua, nu îmi divulgă nimic, mă lasă mereu sub semnul drăgăstos al întrebării iar tot ce știu e că numai în corpul meu îi place ei să se agite toată ziua (și mai ales noaptea, dar vă rog, nu spuneți nimănui asta!). Ba chiar și-atunci când face dragoste cu un alt bărbat tot în corpul meu se iubește cu un alt bărbat, ca și cum corpul meu ar fi patul ei, adică unicul pat în care-i place să fie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu