miercuri, 25 februarie 2015

Un apartament nou-nouț pentru tine

 
 
Sunt pregătit. Sunt finisat. Sunt pentru tine un apartament nou-nouț, complet renovat și cu un excelent confort sporit. Am un parter înalt, în care am așezat de-a lungul timpului povești proprii, cărți citite și întâmplări. Ori tot felul de experiențe care ne vor prinde bine. Dar și blânde înțelegeri. Mă aflu așadar într-o poziție excelentă, ultracentrală, întrucât am învățat să nu mă arunc nici în exces dar nici în izolare, deopotrivă. Sunt gata să te iubesc, am două balcoane perfecte pentru așa ceva, și îți ofer o zonă agreabilă, cu acces facil către orice mijloc de transport emoțional și o mică grădină pe care o poți folosi oricând ca refugiu și adăpost de gurile rele. Ferestrele mele au rama din lemn, și nu le-am închis, ca să îți pot deschide numai ție în fiecare seară o altă fereastră spre lume. Sunt renovat complet, am toate instalațiile înlocuite, ba chiar am și un parchet de ultimă modă pe care îți pot aluneca cu ușurință toate gândurile, bucuriile și zburdălniciile matinale. Funcționez cu centrală proprie. E o centrală pe bază de curent sentimental. Am fost gândit economic, ca să te feresc de tristeți, de coșmaruri și dezamăgiri. N-o să găsești în bucătăria ori baia mea nici gresie și nici faianță, ci doar un mozaic atent lucrat (făurit parcă de cei mai mari mauri ai Cordobei) care să îți tempereze exact la timpul potrivit toate incertitudinile, neliniștile și nehotărârile ce vor veni. Dispun de un aparat de aer condiționat ce funcționează numai pe bază de zâmbete, cu buton de declanșare pentru mic-dejun-uri memorabile, pentru săruturi pătimașe, pentru nopți răstălmăcite afectuos printre cele mai albe cearșafuri. Am fost renovat recent, fiindu-mi lăsate în spate pentru totdeauna eșecurile și rănile astfel încât tu să mă găsești într-o stare mai înțeleaptă și mai vie ca niciodată. Caloriferele mele sunt atipice, clădite din cele mai intime apropieri, din tăceri blânde, dar ele te vor încălzi neîncetat întotdeauna. Ușile mi-au fost făcute în așa fel încât să mi te aducă din nou, la sfârșitul fiecărei zile, în brațele mele. Sunt ne-contorizat, pentru că nu voi număra niciodată și nu mă voi sătura niciodată de săruturile tale, de momentele tale de sprijin, de înțelegere și de susținere necondiționată. Sunt echipat cu toate utilitățile de care vei avea nevoie, mai ales atunci când mulți își vor da jos inoportun măștile. Dacă vrei, te poți muta imediat în mine. Te aștept. Sunt gata, la cheie, numai pentru tine. Sunt conceput de fapt după o idee de design foarte foarte simplă, în care totul funcționează după principiul dragostei adevărate de cuplu. Nu sunt deloc scump, am chiar un preț derizoriu (mă poți avea la prețul unei iubiri de femeie care iubește cu toată ființa ei), și mă poți plăti chiar și în rate, dacă vrei, purtându-mă în fiecare duminică în plimbări însorite, pe bicicletă sau cu trenul, ținându-mă de mână și sărutându-mă periodic, ca și cum prin noi doi se derulează constant un film ori o vacanță estivală de neuitat. Sunt ferit, totuși, de privirile profane, și nu orice femeie mă poate cumpăra. Sunt un apartament finisat numai pentru tine. Sunt, dacă vrei, biserica dragostei tale. Și sunt gata. Complet utilat. Sunt locul care te dezbrăca în adevărata ta lumină și care te va face definitiv să uiți gândul tău de acum, și anume acela că noi cu toții căutăm fericirea fără a știi unde este, precum acei bețivi care își caută în noapte casa știind că au una pe undeva.
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu