luni, 9 februarie 2015

Închipuire



Mi te închipui cochetă.
Mi te închipui ca pe o femeie
ce tocmai a terminat
de citit o carte
și se simte mai frumoasă
decât orice alt trup
de femeie
tendențios
dezbrăcat.
Mi te închipui cum trăiești, 
poate,
pentru o fărâmă
de frumusețe,
chiar dacă nu știi cum
sau de ce,
chiar dacă uneori nu vezi
rama
și nici tabloul
și nici nu cunoști încă
cheia gestului,
ori mâna de bărbat
care știe prinde
cu bestială eleganță
plasa aruncată în larg,
fără vreun surâs ori rânjet
impropriu,
ci doar după mecanica metodică
dictată de inimă
în cea mai cumplită
singurătate.
Mi te închipui
frumoasă și plină,
ca pe o patimă
ce roade senină
răbdarea,
ori
ca pe o scrisoare ce ajunge
la timp
pentru a salva
un suflet.
Mi te închipui
miraculoasă și blândă,
ca pe o suflare umedă
găsită în adâncul
deșertului
din ochi.
Mi te închipui
abis,
explozie și întuneric roșu,
mi te închipui logodnică
mereu cu zâmbet
pe buze,
dar mai ales
mi te închipui
cântec
pentru flautul dulce
ce te pătrunde,
neașteptat.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu