joi, 2 aprilie 2015

Infarct miocardic sau angină instabilă




De când m-am îndrăgostit de tine, am pierdut mult sânge din pricini care nu sunt exacte. Și, ca în fața unei camere de filmat, am fugit cât m-au ținut puterile în pustie și totuși până și acolo inima mi-a crăpat după tine. A pleznit, desfăcându-se în firișoare lungi și suave și de atunci mi se tot spune că umblu cu limba scoasă de dragoste ca o cămilă mârțoagă ori ca un câine spumegând. Mi se spune că nu mai am rușine și într-adevăr nu mai am nici un pic de sfială fiindcă doar spasme se rostogolesc prin tuburile mele din trup. Îmi rup singur hainele și mă ating și mă ating și mă ating, când rece, când umed, când uscat, când fierbinte, fiindcă inima mi-a crăpat după tine, devenind parcă mai ațoasă, mai zemoasă, mai borhot. Inima mea a pleznit pentru o singură femeie, anunțând infarct miocardic sau angină instabilă, drept pentru care am fost silit să o înfășor într-un ziar, să nu vină muștele, să nu facă viermi, să nu miroase urât. Inima mea a crăpat după tine, și poate de aceea balamalele ei și bărbații din mine stau cu limba scoasă, pe cale de a fi dresați, pe cale de a da ortul popii. De când m-am îndrăgostit de tine, inima mea a pleznit și zace acum ciudat de cuminte la un orfelinat.





Un comentariu:

  1. Cuvintele tale vin de foarte departe și mă călăuzesc blând spre o Apocalipsă totală a sufletului. Luminile feroce ale Apocalipsei nu mă sperie, ci mă atrag.
    Acum mă simt ca un fluture de noapte atras de strălucirea unei lame de cuțit... cuvintele tale!

    ANDREEA MILENA

    p. s.
    ți-am descoperit blogul din întâmplare in this dark dark night...
    e frumos...

    RăspundețiȘtergere