duminică, 18 mai 2014

La adăpost de orice vitregie a timpului





Să vă spun: cu un buchet mare de flori și cu o sticlă de vin Chardonnay m-am dus ață într-o seară la ea, să văd ce mai face, să văd ce mai dă și ce mai primește în sufletul ei, pe care sufletul meu îl tot căuta, ce gânduri și ce of-uri o încearcă, și aveam planuri mari, ceva gânduri ascunse și toată noaptea la dispoziție, așa că am stat la taclale până foarte târziu. Eu spuneam baliverne iar ea îmi vorbea despre fleacuri, despre aceleași fleacuri despre care toată lumea vorbește, însă nimeni nu le ia în seamă. Numai eu adoram fleacurile despre care ea îmi vorbea pentru că erau spuse de ea, pentru că ieșeau dintre buzele ei umezite de vin și de sărutările mele, pentru că bănuiam ce avea să urmeze sau poate tocmai din această cauză nu am luat nici o pauză, și vorbeam tot mai mult, fără perdea, o vrăjeam și mă vrăjea și ea, până când ne-am dat seama că prea multă vorbărie strică și e mai bine să trecem la fapte pentru că rămăsese foarte puțin din noapte și parcă și privighetoarea începuse să cânte, sau parcă ciocârlia, nu prea știam. Intrasem chiar într-o dispută pe această temă, dar nu mai conta, de vreme ce dragostea noastră începuse să fie mai puternică decât moartea și de vreme ce trupul ei înfierbântat încremenise în cuvintele mele la adăpost de orice vitregie a timpului.




 
 

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu sper să fie doar o stare provizie, tu ai cuvintele la tine și ele fac deja parte din tine. :P

      Ștergere
    2. Da, chiar am scris undeva că sunt făcută din cuvinte :D doar că scrii atât de frumos :D

      Ștergere
    3. Mi se întâmplă și mie, câteodată, recunosc :D :P

      Ștergere
  2. Cuvintele contribuie la mentinerea pasiunii, la aprinderea sentimentelor. Doar stii ca se spune "Dragostea nu are nevoie de cuvinte,dar cuvintele au intotdeauna nevoie de dragoste". Iar daca stii sa le folosesti, poti avea lumea la picioare, si dupa cum se vede, lumea ta este ea. Imi place ca stii sa obtii ceea ce-ti doresti si totodata nu e ceva superficial,ci mult mai mult decat o simpla dorinta sau un simplu capriciu. Stii sa fii sedus, dar stii sa si seduci, iar asta e foarte important de-a lungul unei relatii, ca sa poti mentine focul acela dintre voi aprins. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele nici nu mai contează atunci când celuilalt îi strălucesc ochii pentru că îți strălucesc și ție, când tot ce îți dorești este să te contopești cu celălalt, să-l despachetezi, să-l diluezi și să vă amestecați, în limbaje care n-au auzit niciodată de cuvinte.

      Ștergere
  3. Robert...cuvintele, frazele , textele , toate la un loc sunt chintesenta iubirii tale ,pe care o declami, o strigi cu toata fiinta ,si nu poti altfel , chiar daca ea te aude.Asa simti sa faci atunci cand iubesti si vrei ca toti sa te auda.....Te auzim, Robert! N.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ecoul meu se aude, înseamnă, așa că îi mulțumesc scrisului că mi-a mijlocit asta, că mi-a fost mesager iscusit, Natalia. :)

      Ștergere