luni, 19 mai 2014

Dragostea cere, nu pune condiții, și se primește fără ambiții





Iubito, parcă în primăvara asta toate cele s-au schimbat, toate cele s-au răsturnat, toate cele s-au inversat, adică atâtea femei frumoase într-o singură zi pe o singură stradă n-am văzut niciodată, și nici tu n-ai fost niciodată atât de geloasă, și nici atât de posesivă. Tu vrei de fapt să pun acoladă dorințelor mele nedorite de tine, tu vrei de fapt să-ți fiu un menestrel silențios, la discreția ta, numai a ta, să-ți fiu un fel de Bob Dylan mai tânăr și mai chipeș, un Michael Douglas viril și devotat, știi tu, ca în Basic Instinct, dar unul înlănuțuit la picioarele tale, printre așternuturi, și îmi refuzi categoric postura de corifeu al bulevardului, adică tu vrei să fiu orb, să fiu surd, să fiu mut, să ignor frumusețea venind în cascadă la fiecare intersecție cu semafor. Tu vrei să te mint, să-ți spun că nu știu, că nu simt câte patimi mocnesc într-un trup de femeie, și câte patimi așteaptă doar o scânteie, știi tu, scânteia aceea de la care se-aprind aventuri, aventuri care pun stăpânire pe gând. Tu vrei vrei să te mint, să-ți jur că n-aș vrea să le alint, tu vrei să mă ții sub papuc, sub lacăt, sub cheie, să mă sechestrezi sentimental, în brațele tale, tu vrei doar ție să-ți fiu umbră, doar ție să-ți fiu ca un fiu, ca un tată, ca un soț de împrumut, și nu care cumva să m-arunc într-o altă iubire cum mă aruncam altădată în necunoscut, deși știm amândoi că dragostea cere, nu pune condiții, și se primește, desigur, fără ambiții.
 



 
 

8 comentarii:

  1. ..sarea si piperul oricarei iubiri ! ....Uneori ne certam doar de dragul impacarii .Sunt convinsa ca privirea aceea a ta va rezolva problema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă binedispune optimismul ăsta nemijlocit. Mulțumesc de susținere, dar au fost doar năbădăi minuscule, ce reîntăresc frânghiile afective, de fapt.

      Ștergere
    2. Nu am avut nici o urma de indoiala ca ar putea fi altfel! Iubita ta , este Regina!.....si ea stie asta. Si tu stii.Restul ? E ca si cum n-ar fi! Zile frumoase sa aveti. N.

      Ștergere
  2. Draga Robinson, femeile sunt complicate. Ea te respinge, ea te vrea, si totodata esti numai al ei. Sentimentul de posesie ne stapaneste inevitabil pe toate, pentru ca ne-am nascut competitive, ambitioase si hotarate in nehotararea noastra, iar asta ne facem sa ne comportam de multe ori fara prea multa logica. Ea iti arata in modul ei cum tine la tine, iar datoria ta este sa o faci sa se simta unica, frumoasa, fermecatoare, puternica si tot sirul de adjective elegante pentru femeia care o simti parte din tine. Iar daca tu iti faci datoria, ea isi va da seama ca e cu muuult mai presus fata de cele care iti ocupa privirea, pentru ca ea face cat toate cele frumoase si seducatoare domnite ce iti ocupa privirile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Little Thoughts, mi-a plăcut foarte mult îndemnul tău, și mai ales exprimarea: hotărâte în nehotărârea noastră :D Mă bucur de fiecare dată când primesc povețe din partea unei fete, asta deși eu răsfăț femeia de felul meu. M-a distrat și sintagma cu "dacă tu îți faci datoria" - are umor, efectiv, și sună așa old school :D Dar una peste alta, ai dreptate, tachinările astea nu au decât rolul de a-i arăta ei că celelalte nici nu există, de fapt.

      Ștergere