marți, 10 septembrie 2013

Când mă declar teluric, trubaduric și, ocazional, purpuric




Mărturisesc că nu am buric, deși uneori mă declar teluric, trubaduric și, ocazional, purpuric. Așa se face că uneori mai iau câte o foaie și un pix chinezesc și inventez în scris unități noi de măsură. Apoi mă gândesc ce măsoară ele. Fragilitrul – măsoară vulnerabilități. Țianul – măsoară IQ-ul polițiștilor (de unde și expresia: Mili-țianul). Gâdilotron – măsoară gâdiloșenia de la o pană în sus. Zelometrul – măsoară străduința. Mamjouleit-ul – cuantifică cu cât e mai frumoasă copilăria fiecăruia după julitura de la genunchi. Plmetrul – măsoară cu precizie gradul de nepăsare. Și, nu în cele din urmă, unitatea mea de măsură preferată: Pa-ul – care măsoară viteza cu care cineva vrea să scape de tine la telefon. 1 Paaaaaa= viteză mică, în timp ce „hai pa-pa, pa-pa, pa, PA!” = viteză mare.



 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu