miercuri, 18 septembrie 2013

Scenarii dintr-o oală pusă pe foc




Am pus o oală cu mâncare pe foc. Înainte să ridic capacul, îmi imaginez că în oală s-ar putea petrece următoarele 7 scenarii:
 
1. O tufă de sparanghel certându-se cu o conopidă pentru inima unei roșii.
 
2. Hipopotami. Dar nu orice fel de hipopotami, ci de ăia de nu-mă-uita.
 
3. Pastele se fierb neașteptat de repede. Pe ambalaj scria 15 minute, dar au fost al dente în 10. Întâmplarea nu-mi produce nici o plăcere, ba chiar îmi salvează 5 minute din viață, dar îi voi povesti această stranie întâmplare unui prieten, care face mereu plângeri la OPC, c-așa-i el, turnător din tată în fiu. Taică-su la Securitate, el pe unde apucă.
 
4. Un pui care ține un celular în mână și își întinde o aripă către capac reproșându-mi că nu are semnal Wi-Fi.
 
5. Morcovi care se epilează.
 
6. O gulie care-i reproșează unui ardei: Tu bei vin. Eu sunt goală.
 
7. Un pitic cu prosopul înfășurat în jurul șoldurilor, întins pe-o felie de cartof plutitoare, țipând cât îl ține gura să pun capacul la loc, că altfel se duce naibii sauna asta!




 

2 comentarii: