miercuri, 17 noiembrie 2010

Cu lecţia învăţată... [Povestire a unui bun prieten, de acum câţiva ani, pe o terasă la bere]


Eram fericit. Eram împreună cu prietena mea de peste un an, aşa că ne-am hotărât să ne căsătorim. Părinţii mei ne-au ajutat în toate privinţele, prietenii m-au încurajat şi ei, de asemenea, iar prietena? Era un vis! Exista totuşi un singur lucru care nu-mi dădea nicicum pace, adică chiar deloc aş putea spune, şi acela era viitoarea mea soacră. Vreau să vă spun că soacră-mia era o super femeie, era foarte deşteaptă, dar în primul rând frumoasă şi extrem de sexy. Însă, câteodată, flirta cu mine, chiar pe faţă, fără nici o jenă, şi de multe ori mă făcea să mă simt prost.
Într-o zi, mă sună şi mă cheamă la ea acasă, să verificăm invitaţiile de nuntă. Aşa că m-am dus, ce puteam să fac? Era singură, iar când am ajuns, mi-a şoptit că în curând am să mă căsătoresc şi că nu o să mai pot face tot ce doresc şi că avea sentimente şi dorinţe faţă de mine, pe care nu le putea trece cu vederea. Aşa că, înainte de a mă căsători şi de a-mi dedica viaţa fiicei ei, ea vrea să facă dragoste cu mine doar o singură dată...
Ce puteam spune? Eram şocat şi nu puteam spune un cuvânt. Puneţi-vă şi voi în locul meu, ce-aţi fi făcut? În secunda următoare, s-a uitat voluptos în direcţia mea spunându-mi ca ea se îndreaptă spre dormitor, şi dacă mă simt în stare... să mă duc şi eu. Consternat, priveam fermecătorul ei corp cum se îndepărta de mine înspre dormitor. Am stat pironit locului câteva secunde, după care m-am întors şi m-am îndreptat direct spre uşa de la intrare, am deschis-o (cu un nod în gât, vă daţi seama)... şi am ieşit direct afară. Acolo, soţul ei (viitorul meu socru, de fapt) stătea afară cu puşca în mână şi cu lacrimi în ochi, m-a privit, m-a îmbrăţişat, şi mi-a zis că sunt foarte fericiţi că vor avea un asemenea ginere, şi că am trecut micul lor test. Mi-a spus, emoţionat de-a dreptul, că nu-şi puteau dori un alt bărbat în faţa lor: „Bun venit în familie, fiule!”
... Atunci, mi s-au înmuiat picioarele, şi am mai învăţat încă o lecţie importantă: ţine-ţi tot timpul prezervativele în maşină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu