luni, 29 iulie 2013

Tenișii cu care am levitat deasupra aragazului




Cu tenișii ăștia m-am plimbat
sute de kilometri în jurul casei
ca să găsesc Groapa Marianelor
sau orice altă cale
spre centrul Pământului

tenișii ăștia s-au rupt în călcâie
și pleoscăie ca o gură de femeie
ca un picior de bărbat sănătos
datorită lor n-am înnebunit
datorită lor am învățat să privesc
peste umăr și să mă strâng singur de mână

să zicem că nu mă interesează nici o atingere
nici un fel de privire
să zicem că am acceptat cușca asta plină
de vopsele fără obiecții
să zicem că am din ce în ce
mai puțini prieteni și nici un dușman

cu ei voi fugi din nou
pe ei îi voi săruta în talpă seară de seară
în tenișii ăștia din ce în ce mai strâmți
în care îmi voi înfige dinții și ghearele
pentru că cineva le coase călcâiele
când eu levitez cu picioarele goale
deasupra aragazului
și-apoi mă încalță la fel cum ar schimba un bec
cineva care nu vrea să-mi facă rău
nu, nu,
nu vrea să-mi facă rău,
nici măcar să mă înțepe în talpă
ca să vadă dacă sunt viu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu