miercuri, 18 iunie 2014

Iubirea mea e virtuală sau lumea ta e ireală?



În fiecare seară tu mă săruți online, și mă îmbrățișezi online, și îmi trimiți bezele și am senzația tot mai certă că tu nu știi, de fapt, și nici nu ți-a spus nimeni până acum că eu nu sunt nimic altceva decât ultimul mohican al atingerilor, farul păzitor al senzațiilor tactile, electrizante, ultima redută a celor care se sărută cu tot trupul, cu toată ființa, bietul cerber demodat al sărutului clasic, amantul care radiază numai prin contact, prin miros, prin încolăcire. Prin urmare, eu chiar dacă m-am îndrăgostit online de tine nu pot să te iubesc online. Pentru că oricâte imagini aș vedea cu tine, și oricâte mesaje mi-ai scrie, și oricât de live ar fi sărutul tău pe sticlă, eu nu te pot iubi pe deplin decât în încăperea noastră mică unde prezența cărnii tale mă furnică. Unde prezența cărnii tale mă înalță, mă trezește, mă incită. Poate nu ți-am mai spus asta până acum, dar mi se întâmplă uneori să aud în jur vocea ta care cheamă, care îmbie, la fel cum mi se întâmplă tot mai des să aud sunet de tocuri pe asfalt și să tresar ca și când ai veni, și să tresar ca și cum aș simți apropierea ta, dar tu nu te apropii de mine, deși ești atât de aproape online. Deși tu mă săruți în fiecare seară online, și mă îmbrățișezi online, și îmi trimiți bezele și totul e ca și cum aș vorbi cu amintirea ta, și totul e ca și cum aș visa că visul meu visează visele tale, și totul e ca și cum m-aș trezi la realitate ca să o văd ireală, ca să mă mint că te simt, că te-alint și că nu mă pot desprinde de tine, că nu mai pot efectiv să mă desprind, pendulând circular în mijlocul revoltător al aceleiași ghicitori: iubirea mea e virtuală sau lumea ta e ireală?




 
 

8 comentarii:

  1. uneori, nu-ti vine sa crezi, dar iubirea se intampla mai frumos ca in filme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred absolut orice - asta e defectul celui ce scrie, deci sper să nu mă bănuiești de neîncredere, la fel cum sper să-mi dai mai multe detalii despre afirmația ta, ca să înțeleg ce legătură are textul cu experiența ta și cum pot corela experiența ta cu cea proprie.

      Ștergere
  2. E cazul multor cupluri din ziua de azi...astept ziua in care o sa dispara toate retelele de socializare..toata falsitatea din emoticoane..si poate doar asa reusim si noi sa traim cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că au și rețelele de socializare câteva atuu-ri, adică eu n-aș fi întâlnit oameni de pretutindeni fără mijlocirea lor, oameni cu care m-am întâlnit și am intensificat relații puternice, de prietenie sau afecțiune. Pe de altă parte, naufragiul în aceste rețele și timpul îndelungat petrecut în mreaja lor e într-adevăr discutabilă, fiindcă deraiază sufletul de la activități constructive și de la sentimente solide, cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand e vine vorba de sentimente profunde,atunci e problema..dar poate ca doar eu gandesc asa si de aceea evit pe cat posibil comunicarea virtuala intr-o relatie! lasand la o parte asta tin sa-ti marturisesc ca imi place foarte mult cum scrii si de cele mai multe ori ai fost o sursa de inspiratie pentru mine, ba chiar ,unele postari imi trezesc amintiri!
      PS: O sa trec mai des pe aici! :)

      Ștergere
    2. De sentimente profunde nu poate fi vorba în online. Sunt total de aceeași parte a baricadei cu tine când vorbim despre asta. Dar ca punct de întâlnire - are meritul lui și online-ul. Mulțumesc, Mariana, pentru frumoasele cuvinte de apreciere, mă bucur că găsești inspirație în ceea ce scriu, că mă citești și că îți provoc amintiri. Mă măgulesc toate aprecierile tale, să știi. O să fie bucuria mea de câte ori vei trece pe aici. :)

      Ștergere