marți, 7 ianuarie 2014

Fiecare dragoste își are visele ei naive




mi-ar plăcea să mă săruți și să dansezi toată ziua prin casă,
să mi te așezi pe piept doar să-ți mai tragi puțin sufletul,
să locuim într-un bungalou
undeva pe o plajă din Honduras sau Jamaica,
copiii noștri să construiască castele din nisipul umed
purtând în pieptul lor Marea Caraibelor,
iar atunci când te apleci să îi săruți de noapte bună
să simți în părul și pielea lor sarea lumii.
 

mi-ar plăcea să locuim într-un far părăsit
și să găsim acolo o bibliotecă în spirală, ce se înalță spre infinit,
și, de fiecare dată când ne vom uita povestea,
să luăm de acolo câte o carte de pe rafturile acoperite cu praf de stele,
și să ne întindem unul lângă celălalt
și să ne umplem mintea de cuvinte
și să pretindem că aceea este povestea noastră,
până ce sufletele nostre vor moțăi mulțumite.
 

vezi tu, fiecare dragoste își are visele ei naive.




7 comentarii:

  1. Nu știu de ce, dar înainte să termin de citit postarea ta, puteam să jur că urma să pui o melodie de la Vanessa Paradis! Într-adevăr, dragostea este cea mai naivă și, de asemenea, cea mai frumoasă senzație pe care o poate purta un om cu el toată viața.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult ca femeie și ca expresivitate Vanessa Paradis, emană o senzualitate aparte, o feminitate ieșită din comun. Știa Johnny Deep ce știa când s-a îndrăgostit de ea :D M-am gândit că energia melodiei se pliază pe acest mini-poem. Sper că ți-a plăcut, am încercat să exprim câte ceva din momentul acela naiv pe care îl au cei care visează la o dragoste aparte.

      Ștergere
    2. Crede-mă când îți spun că ai evoluat atât de frumos încât acum ai puterea de a reda nu numai sentimente puternice cititorului, dar totodată poți transmite imagini puternice și peisaje deosebite, mai exact, îl faci pe cititor să se transpună într-un filmuleț de scurt metraj cât ai pocni din degete!

      Ștergere
    3. Sunt numai un zâmbet după asemenea cuvinte, you made my evening today! :*

      Ștergere
  2. Well, it's the truth. Mă bucur că te-am făcut să zâmbești, aș putea spune că ăsta este un hobby de-al meu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta am vrut să aflu, dacă nu cumva ți-ai făcut un hobby (unul extrem de plăcut, din punctul meu de vedere) din a mă face pe mine mereu să zâmbesc. :) :P Fiindcă o faci mereu, cu atâta degajare și lejeritate, încât simt că aș putea învăța multe de la tine despre acest lucru. :) :P

      Ștergere
  3. miroase a libertate acest poem. şi a vânt risipind nisipurile plajelor fierbinţi, acelea pe care copii mari şi mici ridicăm castele efemere, de emoţii.
    şi dacă tac este pentru că am numai zâmbet în ochii ce privesc acest tablou.

    RăspundețiȘtergere