duminică, 9 martie 2014

dragoste în cada mea de acril




nu ți-am mai sărutat ochii de ceva
vreme /sunt mai blânzi decât credeam /asta
îmi aduce aminte că în timp ce ne punem
dragostea la uscat cu clești de plastic /răsare
soarele a șaptea oară azi și copiii
nu se mai nasc cu ochii albaștri /ci cu ochii tăi


noi doi ne privim de-o viață /nu s-a schimbat nimic
eu am tot patru mâini /iar tu ți-ai păstrat vlaga pielii
în fiori ce-ndoaie labirinturi /și încă ne mai punem
mâinile la ochii celuilalt /așa că de azi nu mai râdem
discret


ci ne despicăm buzele unul altuia / și ne băgăm cu
totul acolo /fiindcă acolo miroase ca într-un magazin cu dulciuri
și tu nici nu știi /
nici eu nu știam


#nimeni nu știa de fapt#


că tu vei fi din ce în ce mai frumoasă


și că viața are sens și-n afara ceștilor /iar mustangii pe care
zboară feți-frumoși sunt maro și pasc iarbă /cel mai bine
la prânz


când tu ești mai tandră decât ai impresia /când
tu ești singura care-mi spune povești ca lumea /care
mă iubești pe de-a-ntregul /care mă legi de mâini
cu firele tale de păr /așa că eu, instinctual


#te spăl cu spumă în cada mea de acril /îți pun ochelarii
haioși ai bunicului tău pe nas /și nu te mai las să
visezi cu ochi albaștri#






2 comentarii:

  1. Versurile tale alcătuiesc un tablou diafan, grăitor prin tăcerea lui, care te îndeamnă să îl contempli cu ochii sufletului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o liniște aprobatoare în mine de fiecare dată când îți citesc observațiile fără cusur, modelate cu precizia unei incizii emoționale dar și cu cea a unui ochi (de suflet) experimentat, deopotrivă. Mulțumesc, Jasmine.

      Ștergere