luni, 18 mai 2020

fai una montagna di ciottoli



luni.

luni mă uit peste umăr
și realizez
că viața m-a făcut
om bun
cum jugul
îl face harnic pe animal.

marți.

marți mă întreb
cum ar fi
să mergi prin nisip
iar în urma ta
să nu rămână nimic.

miercuri.

miercuri aflu că
dumnezeu stă tot timpul
cu mâna întinsă
și din locul în care sunt
nu-mi dau seama
dacă cere ceva
ori dacă dă ceva.

joi.

joi mă uit
cum fără milă
din palma cerșetorului
nu ciugulește
nicio pasăre.

vineri.

vineri aflu ultima știre
că s-a sinucis un poet
oare unde a găsit omul acela
atâta putere
încât să fie poet.

sâmbătă.

sâmbătă aștept noaptea
iar noaptea e altfel
fiindcă oamenii
se văd mai puțin bine unii pe ceilalți
iar urmele lor sunt ușor de ascuns.

duminică.

duminică atât de rău îmi pare
că trebuie să mă culc
adică să ies de bunăvoie
din viață
și să mă așez
fără nicio luptă
lat
încât întotdeauna
adorm
cu ochii plini de lacrimi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu