miercuri, 23 octombrie 2013

O pagină ruptă din cartea preferințelor mele



Prefer filmele vechi. Prefer trenul, și peștii din mare, nu din acvariu. Prefer femeia pasională. Prefer delfinii. Cinematograful. Prefer cireșii înfloriți. Prefer dimineața de sâmbătă oricărei alte dimineți. Pe Scott-Fitzgerald îl prefer întotdeauna lui Faulkner. Prefer oamenii în locul omenirii. Prefer sinceritatea. Prefer visătorii. Curajoșii. O prefer pe Audrey Hepburn în detrimentul Avei Gardner. Prefer persoanele care știu folosi acul și ața. Prefer regizorii vizionari. Prefer culoarea turcoaz. Prefer ideile bune. Cântecele acustice. Fluieratul ștrengar. Prefer parfumul de femeie. Și apa fierbinte la duș. Îl prefer pe Magritte lui Dali. Prefer dilemele. Prefer mierea de albine. Strugurii. Castanele. Caisele. Prefer canicula. Prefer ilustrațiile fantastice. Prefer berea blondă. Prefer ateii. Prefer absurditatea scrierii absurdității de a nu scrie deloc. Prefer excepțiile. Prefer șahul. Prefer să iubesc. Prefer să povestesc cu medicii despre altceva. Prefer trupul gol de femeie frumoasă. Prefer să ajung mai devreme. Prefer utilizarea adecvată a limbajului. Prefer diacriticele. Prefer pernele mici. Prefer să nu afirm că toate au o motivație. Prefer tăcerea în doi. Prefer prietenii discreți. Prefer barba. Prefer oamenii care nu-mi promit nimic. Prefer clătitele cu gem. Prefer sărutul oricărui cuvânt. Prefer bunătatea vicleană naivității. Prefer basmele lui Hans Christian Andersen emisiunilor de la TV. Prefer întrebarea și nu răspunsul. Prefer ochii blânzi pentru că ai mei sunt triști. Prefer bucătăria italiană. Prefer iadul haosului iadului ordinii. Prefer cărțile care încep bine. Prefer țările cucerite celor cuceritoare. Prefer povestea din spatele poveștii. Prefer câinii cu cozile netăiate. Prefer stațiile pline. Prefer să dorm dezbrăcat. Prefer nuanțele. Prefer ferestrele. Prefer sertarele. Prefer scurta existență a fluturilor eternității astrelor. Prefer să nu întreb cât e ora. Prefer să mă așez la geam. Prefer să risc. Prefer paginile tipărite celor electronice. Prefer cifrele risipite întâmplător celor așezate în coada altor cifre. Prefer titlurile interesante. Prefer trucurile erotice. Prefer flirtrul. Prefer halucinantul. Prefer să mă trezesc lângă o femeie frumoasă. Prefer multe lucruri nemenționate aici multor lucruri nici ele menționate.




 

Un comentariu:

  1. Aș prefera să absorb 24/24 gândurile tale așternute aici, dar din păcate timpul nu e atât de generos, preferințele necesare revendicându-și dreptul asupra mea și revendicând totodată atenția pe care consideră că o merită...
    Însă, într-un anumit moment al acestei zile am preferat să-mi răsfăț sufletul cu această scriere în defavoarea oricărei altei scrieri, iar sufletul mi-a mulțumit prin intermediul trupului, cu un zâmbet :)

    RăspundețiȘtergere