joi, 10 aprilie 2014

Gelozii din sarcofagul plăcerii împerecheate






vă spun:
iubita mea, cea mai frumoasă femeie din lume,
adică femeia care-mi învinge toate ambuscadele
din războiul pe care-l purtăm printre așternuturi
unul împotriva altuia, dornici de victorie, dar
de fiecare dată cu alte arme, cu alte șiretlicuri
și alte stratageme dulci și sentimentale, ei bine,
iubita mea, cea mai frumoasă femeie din lume,
în fiecare noapte, după ce mă vede fericit, topit,
terminat, și adormit buștean în al nouălea cer,
fuge tiptil la amanții ei.
 


iubita mea, cea mai frumoasă femeie din lume,
știe că așa fericit, topit, și terminat cum sunt, și
că așa adormit buștean în al nouălea cer cum par
eu încă o simt plutind prin încăpere, o dibuiesc,
o simt cum se strecoară afară din inima mea, cum
își extrage cu delicatețe degetele dintre degetele mele
încleștate peste degetele ei, cum se desprinde de mine
lăsându-mi ca așternut aripa ei protectoare, înainte să
fugă tiptil la amanții ei.



extaziat, în delir, fericit, topit, terminat cum sunt,
captiv un timp în sarcofagul plăcerii împerecheate,
adormit buștean în al nouălea cer cum sunt, euforic,
eu o simt plutind prin încăpere, o simt cum se duce
la dulap, cum își pune rochia decoltată pentru amanți,
cum se parfumează cu parfumul suav pentru amanți
cum își pune cerceii, bijuteriile-accesorii pentru amanți
și toate cele în geantă, de la farduri până ruj, toate ca să
fugă tiptil la amanții ei.



vă spun:
iubita mea, cea mai frumoasă femeie din lume,
femeia pentru care am capitulat în așternuturi,
când iese pe ușă suspină – iar pragul se chircește
sub pasul ei gol, traversarea grădinii îi ia o eternitate
pentru că ea când înaintează prin spațiu dă la o parte
iarba fir cu fir, lasă în spate plăcerile recent consumate
așa iese ea noapte de noapte, și se duce la amanții ei,
pisica nu o miaună, câinele nu o mârâie, toate ca să
fugă tiptil la amanții ei.



numai cucuveaua deschide ochii o singură dată
înțelege totul și se culcă la loc, toate ca în vis să
fugă tiptil la amanții ei.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu