miercuri, 19 iunie 2013

Vechi peisaje de vară






spune-mi, îți mai amintești orășelul acela de munte decorat cu porți săsești și împânzit de turiști? mă țineai de mână, să-mi arăți pelerini peste tot. zâmbesc. parcă revăd fecioarele ce-aveau jartiere de pluș legate cu funde nostalgice. chicoteau seara și pajiști scoteau la suprafață, de undeva din propriul corsaj, nu știu exact de unde. iar seara către amurg ieșeau la plimbare. iar noi le imitam acest straniu obicei.

și călătoream câteodată pe cele mai cochete și murdare motociclete care se găseau de închiriat.

între noi doi, un fluture miop ne împărțea drumul în două, privind fericit înainte.

eu, eram pe-atunci companionul tău vesel și cuminte, care-ți vărsa la fiecare popas lapte dulce și rece în ceașcă.

după care, într-o seară ca asta (caută adânc în memorie!)

ne-am dezbrăcat, neștiind nici unul din noi întâmplarea asta ce înseamnă de fapt, și, am renunțat la cuvinte, dar și la emoțiile tale pudice, am renunțat la orice fel de glorie, până ce ne-am pictat unul altuia, tremurând, pe coapsele calde, 

vechi peisaje de vară.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu