duminică, 2 iunie 2013

Agentul Orange




Astăzi nu sunt decât o limbă care gustă pentru prima dată din pulpa unei mandarine. Și ale cărei pofte caută tot timpul ceva mai dulce, ceva care să-mi satureze cea mai recentă nevoie: nevoia de culoarea oranj

Nu sunt niciodată satisfăcut. Mă întreb: ce se întâmplă după ce o carte se sfârșește? Și de ce sexul nu durează veșnic, exact la acel moment de dinainte de sfârșit? Ce pierd în fiecare dimineață când soarele apare și eu nu-l văd? Acum, pe undeva prin Mallorca e o petrecere spontană și tot ce am nevoie să știu e cine sărută pe cine înainte ca noaptea să ia sfârșit. Mi s-a spus odată să încerc să devin mai înțelept și să nu mă opresc niciodată la jumătatea unei cupe de vin. De atunci, mă întreb permanent cum ar fi arătat versurile lui Byron pe care nu le-a dezvăluit niciodată. Dar cântecele pe care Jim Morrison nu le-a scris? 

Astăzi nu sunt decât un excentric atins de agentul Orange, căruia îi vine mai ușor să se dezbrace în fața cuiva care mi-a citit deja cuvintele și care mi-a văzut deja, printre rânduri, cele mai puternice și cele mai slabe atuuri personale.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu