vineri, 8 noiembrie 2013

Când te-am văzut prima dată




♀♂

iubito,
când te-am văzut prima dată
în gură mi-a apărut o bucată mușcată de măr
iar ochii mi s-au mișcat pentru prima oară după foarte mulți ani.
singuri,
fără ajutorul sforilor de păpușar.


a fost o dovadă incontestabilă
că totuși
nu îmbătrânesc așa de repede
și că în sufletul meu e un decor potrivit
pentru a face înconjurul lumii cu tramvaiul
de câte ori te conduc pe tine acasă.


primul nostru sărut a fost de fapt
certificatul meu de naștere
și îți pot spune cu siguranță
că luna mi-a intrat din nou în cameră
ca o pisică prin crăpătura ușii
ce-mi bea tot laptele din inimă
și se afundă în pieptul meu
înghițită de nisipuri mișcătoare.


după foarte multă vreme am adormit
fără teama că vine ziua de mâine
visând cu ochii deschiși ploaia aceea
ce începea de la trei metri deasupra pământului
ca muzică de fundal
pentru serile în care voi scrie cu săruturi
primele mele poezii peste pielea ta.


iubito,
când te-am văzut prima dată
atât de irespirabilă și tandră,
pendula în formă de târnăcop a ceasului
s-a oprit din ciobitul în carne,
timp suficient pentru toți cunoscuții
să treacă prin fața mea
și să mă aranjeze ca pe un tablou într-un cui.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu