sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Câteva acomodări sentimentale




femeie frumoasă, spune-mi:
te-ai făcut confortabilă?
te-ai făcut comodă?
zi-mi: îți convine camera?
îți place?
e suficient de spațioasă, și de călduroasă?
e cozy, așa, cât de cât?
da? mă bucur.
zâmbesc.
doar un lucru te-aș ruga:
să fii mai liniștită.
că nu știu ce faci: ba dansezi, ba sari, cânți, bați în calorifer,
sau lovești în pereții inimii mele cu tigaia, cu pumnii,
până ce, în fiecare noapte, chiar înainte să adorm,
îmi dai palpitații.
și mai cred totuși, că ai putea să-ți plătești chiria,
măcar cu un sărut, din când în când,
chiar dacă mi-ai ocupat inima în mod abuziv și iremediabil,
eu zic că da,
așa ar fi frumos.








5 comentarii:

  1. M-am zbarlit toata cand am citit. Foarte fruuuuuumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am zbarlit toata cand am citit textul. Frumoase cuvinte. Profunde. Numai bune de savurat de sufletul femeii iubite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Ruxandra, dacă ți-a dat o asemenea stare acest minuscul text, atunci sunt un norocos. Sunt un norocos simpatic cu cititori speciali, mult mai speciali decât cel care scrie. :)

      Ștergere
  3. Hm, in general cuvintele de aici imi dau diferite stari. Mă uimeşte şi fascinează în acelaşi timp tot ceea ce simt în cuvinte. Ne-am obişnuit să citim gândurile femeilor, pentru că se exprimă mai uşor, tocmai pentru că bărbaţii evită să-şi arate sentimentele. Continuă ceea ce faci, că faci foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred că există suficientă poezie și sensibilitate în fiecare înfumurare specific masculină și că noi, bărbații, putem expune și profunzimi, nu doar scuturi. Mă bucur că melanj-urile construite din cuvintele mele îți transmit stări, ori de care ar fi ele. Asta înseamnă că scrisul meu își atinge câteva ținte, ceea ce nu poate decât să mă bucure. Mulțumesc de susținere, Ruxandra.

      Ștergere