luni, 13 ianuarie 2014

precum într-o litanie ori într-o procesiune sacră




precum într-o litanie,
precum într-o procesiune sacră,
precum într-un șir de copii care te inundă
cu zâmbete infinite și cu priviri albastre,
stau,
pe vârful limbii tale,
încolonate,
unul în spatele celuilalt,
toate cuvintele.


așteaptă cuminți să le rostești.
și, după ce le dai suflare de viață,
ele zboară în lumea largă
doar pentru ca mai apoi să se întoarcă
nerăbdătoare la coadă
să le dai viață încă o dată.
și nu se mai satură.





8 comentarii:

  1. precum respiraţiile într-un căuş de palme blânde,
    precum aripile,
    precum aripile,
    eu deschid fereastra în fiecare noapte
    aşteptându-ţi cuvintele.
    precum un curcubeu ce se adapă din norii ochilor tăi,
    precum vântul,
    precum gândul,
    eu deschid fereastra sufletului
    cea care păzeşte răsăritul
    pentru fiecare bătaie de inimă
    a ta.
    şi din şoapte
    din fum
    din hohot de râs
    am să-ţi ridic un castel
    pentru genele tale obosite.
    uneori, iubirea se dizolvă în tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. şi mai era un vers, ultimul...că altfel nu mă mai opresc...

      de cele mai multe ori
      te recunoaşte.

      Ștergere
    2. Am amuțit în muzicalitatea nuanțată din cuvintele acestea care ne completează căutarea estetică. E atâta meșteșug și măiestrie în curbarea ta de sens, dragă felină dragă! Mă uimești mereu, mă aprinzi! :)

      Ștergere
    3. am purtat toată ziua un dor, o sete de poezie. tu ai fost catalizatorul... şi mă bucur.
      şi am pus-o repede şi în casa mea... :)

      Ștergere
    4. am văzut, și am respirat-o și eu de câteva ori, am recitat-o și inspirat-o, până în plămâni, să-mi rămână acolo o bună bucată de timp, că m-a entuziasmat :)

      Ștergere
    5. aşa cum o recitesc eu pe a ta. :) iar şi iar... chiar că litanie.

      Ștergere
  2. Wild Belle - I'm in love

    Oh well, I'm also in love with everything you write and fantasize about!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, cât mă bucur că îți place muzica asta indie. mie îmi dă o stare aparte. și nici nu știi cât mă agit de bucurie când îmi spui că îndrăgești mica mea lume zilnică fantasmagorico-sentimentalo-cognitivă! :*

      Ștergere