duminică, 25 august 2013

Cum mi-am (re)negociat tăcerea




 ♣ Azi am avut senzația că trebuie
Să-mi cumpăr jumătatea, chiar aici, în piața cu flori,
s-o negociez cu florăresele, cu traficanții, cu polițiștii,
cu toți controlorii de bilet, cu vameșii...

Vă rog, serviți-mă cu un kilogram de zâmbet de femeie,
cu un metru de rimel, cu doi ochi ce clipocesc de romatism,

Păstrați vă rog restul, ≤
stă bine-n palma dumneavoastră,

E uimitor ce linie a norocului aveți,
una ce urcă, urcă din palmă înspre ochi,
și ce ochi aveți, ca două monezi de argint,
și ce gură senzuală, ca un cont la
banca româno-americană...

 mă interesez de
cei ce scriu de la stânga la dreapta,
de sus în jos, de la dreapta la stânga,
de cei care scriu despre viața altora,
pentru a o umple pe a lor,
și da, chiar lor le voi vinde,
ieftin, aproape pe nimic,
ca să facă o afacere bună,
tăcerea mea...♣





6 comentarii:

  1. Ce postare fresh!

    Și, din nou, îmi amintește de omniprezenta florăreasă Doolittle! Nu mă mai pot sătura de ea!

    Îmi pare rău că nu am mai trecut de foarte mult timp cu un comentariu pe la tine, dar țin să precizez că nu am sărit cu lectura. Te-am lecturat tot timpul!

    P.S. mi se pare interesant să ți-ai actualizat interfața, îi dă un aer nou, chit că decorul este același!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Zoe,

    Ești o prezență care-mi aduce noroc. Știam eu că îți mai furișezi privirea pe aici. Și-mi pare nespus de bine că o faci!

    Da, prestația lui Audrey Hepburn m-a inspirat pentru versurile acestea, e un rol care nu-ți iese din cap nicicum. :D

    Da, am actualizat puțin interfața, ca să fie mai dinamică pentru cititori, plus că intenționez să mai pun o rubrică cu recomandări ale unor cărți mai puțin cunoscute, dar care mie mi-au plăcut foarte mult. :)

    Mă bucur că ți-ai lăsat amprentele (și) aici. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi o treabă extraordinară dacă ai putea să faci o rubrică cu recomandări de cărți. Eu una sunt o mare fană a cititului și mi-ar prinde foarte bine câte o carte nouă :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am să mă ocup de asta în această seară. Eu m-am gândit la un titlu de rubrică de genul: 20 de Cărți pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie. :D Ce zici, merge? Dacă ai vreo sugestie, o primesc cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place ideea :D Nu știu, eu mă gândeam la ceva de genul : 20 de cărți pentru care nu aș ieși din casă :)) sau, nu știu, 20 de cărți pe care le-aș lua oriunde, oricând :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sună bine ideea cu 20 de Cărți pentru care nu aș ieși din casă. O să rămân totuși la ideea cu 20 de Cărți pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie. :D

    RăspundețiȘtergere