vineri, 9 august 2013

Din mine se vede Rio de Janeiro






Dragoste, din mine se vede Rio de Janeiro
Ipanema, Copacabana, ori parcul Boa Vista
În mine sună o trompetă uriașă din care ies
                                                           cartonașe colorate.


Urc în sus agățat de-un zeppelin nemaivăzut
                                                           ca un câine negru
Parc-aș fi atârnat de tavanul fals din Vatican
                                                           de dinaintea Renașterii.
Savurez cina romantică cu Scarlett Johansson
                                                           în Turnul Eiffel


Ea îmi vorbește cu entuziasm despre Europa
Despre femeile șic, cu toc și fusta despicată
Despre mersul alb-negru și sexi, revenit la modă
                                                           pe tot mapamondul.


Nu sunt atent, visez iar poncho-ul lui Eastwood
Din Bunul, Răul și Urâtul, ori alți dresori de oameni
Visez marionete legate haios de aceeași sfoară
Și o mamă care-și leagănă copilul pe genunchi
                                                           într-un tren de jucărie


Și număr aviatori care se jură pe propriul nume
                                                           că uniforma lor de aviatori
E făcută din același material ca cea a lui DiCaprio
Și că la Rio femeile pot da naștere oricând vor ele
                                                            unui pui de arici.









7 comentarii:

  1. Nu știu cum să mă exprim mai bine, dar postarea ta mi-a făcut poftă de ananas și de un șezlong pe malul mării la lăsarea serii.

    Dar dacă ar fi să aleg dintre cele două, aș alege ananasul, se potrivește mai bine cu postarea ta exotică!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ananasul ar fi fost și alegerea mea de moment.

    La călduri exotice - postări exotice.

    Ce mult îmi place când îmi lași un comentariu așa fresh și imaginativ. :)



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot să zic, dacă tu îmi dai motive să-ți las comentarii „fresh”, am să încerc să o fac tot timpul :D

      Ștergere
  3. Am să țin minte frumoasa ta promisiune, am să cresc cu ea așa cum crește un copil când i se spune că poate ajunge astronaut, dacă asta își dorește cu adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poți să-mi împrospătezi puțin memoria și să-mi amintești despre ce promisiune este vorba?

    RăspundețiȘtergere
  5. Spuneai că ai să încerci să-mi lași asemenea comentarii frsh tot timpul. :D La asta mă refeream. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi normal că am să fac asta! Îmi place să fac oamenii să zâmbească prin „prostiuțele” mele :D

      Ștergere