marți, 13 mai 2014

De ce mi-e gândul numai la tine nu știu



De ce mi-e gândul numai la tine nu știu. Adică am văzut femei mai frumoase ca tine, mai bogate ca tine, mai deștepte ca tine. Da, am văzut. Femei mai blonde, mai roșcate, mai brune ca tine, femei mai generoase, mai suple, mai pure ca tine și mai tinere ca tine. Da, mai tinere. Dar de ce mi-e gândul numai la tine nu știu. Am văzut femei mai sublime ca tine, mai înalte, mai înălțătoare ca tine. Da, am văzut. Am văzut și mai albe și mai negre, mai negrese ca tine, mai creole, am văzut și femei mai șarmante ca tine, mai focoase, mai sexy ca tine și chiar mai femei decât tine. Dar de ce mi-e gândul numai la tine nu știu. Adică efectiv am văzut și femei mai artiste ca tine, mai bune, și mai nebune ca tine. Da, am văzut. Și chiar femei mai simple, mai cuminți, mai fidele ca tine. Am văzut și femei ca tine, mai puține, e drept, mai puține, dar și mai gioconde ca tine. Da, mai gioconde. Dar de ce mi-e gândul numai la tine nu știu. Nu știu și nu știu și nu știu. Poate mi-e gândul numai la tine pentru că dragostea din ochii tăi crește ca o calamitate naturală care pustiește totul și rămâi numai tu. Exact, numai tu. Gioconda giocondelor.





 
 

18 comentarii:

  1. Hei, mă bucur că îți place, curcubeule frumos! :) ȘI mă bucur că ți-ai lăsat amprentele pe aici, :) :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc de feed-back, Mădălina, mă bucur mult că îți place! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt convinsa ca multe cititoare isi spun : mie imi sunt adresate aceste cuvinte..... Si ce daca te amagesti?....Uneori e dulce ,amagirea.... Foarte frumos, Robert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, frumoasă remarcă. Dar asta înseamnă că textul și-a atins țelul: adică are un efect aparte, ca și cum i-ar vorbi fiecărei cititoare în parte. Ce compliment mai frumos decât ăsta aș putea primi? Literatura e o auto-amăgire asumată, o portiță de evadare din cenușiul cotidian, o idee despre cum ar putea sau ar trebui să fie unele lucruri, printre care și dragostea. iar eu în ideea asta o văd. Mulțumesc de cuvintele de apreciere, m-au făcut să zâmbesc. :)

      Ștergere
  4. E randul meu sa zambesc... Aveai dubii vis-a vis de efectul textelor tale asupra celor ce le citesc? Sunt convinsa ca sunt citite si recitite....Initial voiam sa te intreb de ce nu scrii o carte, dar nu, mai bine asa. Avem motiv temeinic sa deschidem pc -ul in fiecare dimineata , si sa ne incepem ziua cu o cafea si...cu un strop de dragoste [textele tale] pe care ni-l daruiesti tu. Si o faci neconditionat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zâmbim cu rândul fiecare? Perfect așa. Îmi convine. Cel ce scrie are dubii întotdeauna - cuvintele îi dau uneori senzația că sună bine doar în capul lui. O să scriu și o carte, curând. E deja în plan. Până atunci mă bucur ca un copil știind că un laptop, dintr-un colț al lumii sau altul, facilitează intrarea, la începerea zilei, în grădina mea întortocheată de cuvinte.

      Ștergere
  5. Nu stiu cat zambesti , dar daca reusesc sa-ti starnesc fie si un suras , pot considera ca am reusit sa fac ceva bun.Si ma auto flagelez cu asta , spunandu-mi ca daca unii scriu atat de frumos iar eu nu , cel putin destind o frunte de ... Robinson!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ai reușit. Și n-ai destins doar o frunte de Robinson, ci i-ai creionat un zâmbet pe tot chipul.

      Ștergere
  6. Esti darnic! In cuvinte frumoase!....Tot spun ca nu mai scriu nimic ptr. a lasa loc si altora , dar ....trebuia sa multumesc. Din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper să nu pleci. Vreau să fie ăsta un loc permanent de întâlnire al celor care simt, care închid ochii, după care îi deschid și văd lumea mai frumoasă, mai vie, mai interesantă.

      Îți mulțumesc frumos și eu și te aștept mereu aici.

      Ștergere
  7. Stii cum percep eu locul acesta? OAZA! Tu ne potolesti setea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt un norocos, atunci, să pot primi oaspeți care fac din casa cuvintelor mele neastâmpărate o oază, un spațiu simbolic al evadărilor de tot felul.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud asta, iar scriitura mea se înclină cu emoție în fața unui asemenea succint compliment!

      Ștergere