vineri, 16 mai 2014

Confesiuni afective de la distanță




Recunosc, am vrut să te acaparez, să te absorb, să te diger ori să te țin mereu printre țesuturi, cu aromă cu tot, în epidermă, pe de-a-ntregul, pentru totdeauna, din cap până-n picioare, din cel mai ascuns colț sufletesc până la extremitățile tale calde, dar poate ar fi trebuit să aștept să mă suni, să mă chemi, nu să intru ca boul în viața ta, nici să bat ca prostul la poarta inimii tale. Poate ar fi trebuit să știu că inima ta la alte porți bate și ea, la rândul ei, poate ar fi trebuit să știu că între sărutul de ieri și sărutul de mâine poate fi o partidă de sex, o logodnă, o nuntă, o despărțire, un divorț. Poate ar fi trebuit să știu că răbdarea e încă virtute și că așteptarea face toți banii, toți anii, poate ar fi trebuit să-ți spun că te iubesc în direct, în prima clipă, la prima vedere și de trei ori pe zi. Poate. Poate ar fi trebuit să știu că tu știi să mă faci fericit la distanță, și, în ultimă instanță, poate ar fi trebuit să recunosc că te vreau femeie la pat și nu icoană de închinat.




 







15 comentarii:

  1. De ce mi-e gandul numai la tine nu stiu.....si de ce nu trebuia sa ma indragostesc de tine, stiu.....si nu stiu daca ceva se intampla cu noi.....dar stiu ca nu toate visele devin realitate.... Acestea pot fi niste confesiuni affective la distanta!.........................Nu te speria, nu am facut altceva decat sa ma joc cu ultimele titluri...si a iesit ceea ce vezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aș fi și mai indulgent dacă ți-aș știi prenumele, ca să-ți vorbesc într-un registru familiar. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca prenumele meu mareste in vreun fel "doza' de indulgenta, dar ..cu mare drag ti-l spun :Natalia. Si-acum , astept sa-mi vorbesti intr-un registru familiar;eu, cu indrazneala nemasurata , am facut-o de la primul comment.Vezi tu, bucurandu-ma de scrierile tale , am uitat de conveniente! M-am bucurat atat de tare ca am descoperit un magician al cuvintelor , incat ....am uitat ca politetea implica anumite reguli. Ma poti ierta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am efectiv pentru ce să te iert, Natalia. Of, ce nume frumos! Se potrivește cu portretul tău vesel și entuziast din scris. Îmi place mult. Am să-l scriu zâmbind, de fiecare dată, chiar și atunci când gândul mă apropia de gândul tău într-un registru familiar, desigur.

      Ștergere
  4. Draga Robert-asta ca sa continui in acelasi registru- ca-n scrisorile de-odinioara.... astept cu nerabdare urmatorul tau material. Sunt sigura ca un cuvant va fi strecurat si ptr. mine;si chiar daca [pfuuu, am inceput sa -ti copii expresiile] nu, eu voi crede ca da! Cine ma poate opri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu aștept cu nerăbdarea următoarea noastră discuție aici, pe următorul material. Și poate un cuvânt va fi strecurat și pentru tine, trebuie doar să-l găsești :P Și nu, nu te poate opri absolut nimeni :P

      Ștergere
    2. " sa-ti copiez " * am gresit ...si rectificat!

      Ștergere
  5. Ce sinceritate... senzuală! Mai e nevoie să spun că mi-a plăcut! De când te-am descoperit te-am urmărit atent, chiar dacă mai ascuns uneori :D şi pentru că îmi place atât de mult ce scrii, am scris despre tine azi la rubrica Un Blogger pe Zi de pe ebloguri.ro - pentru că meriţi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-abia aștept să citesc. Revin cu impresii. Dau o fugă acum repede pe ebloguri.ro să citesc, cu mare emoție, recunosc.

      Ștergere
    2. Hey, nici nu-mi vine să cred că ai ales să vorbești despre blogul meu, și nici prin cap nu-mi trecea că vei scrie așa frumos, așa concis și elegant despre umilele mele cuvinte romantice, demodate, și aiurite. Îți mulțumesc și mi-ar plăcea să ținem legătura mai des, să schimbăm impresii și să zâmbim împreună, de ce nu? Mulțumesc.

      Ștergere
    3. Eu, te citesc mereu şi mă bucur că ţi-a plăcut :D cuvintele au curs într-un mod firesc pentru că îmi place foarte mult cum scrii (altfel nu îmi ieşea o prezentare aşa frumoasă :D )... Te-aş fi prezentat mai de mult - de când te-am cunoscut, acum vreo 2-3 săptămâni, dar atunci nu eu scriam rubrica, am avut noroc să fiu la locul potrivit la momentul potrivit şi acum scriu despre cine cred că merită - iar tu meriţi din plin :D

      Ștergere
    4. Sunt realmente bucuros și efectiv recunoscător pentru rândurile pe care le-ai scris despre scriitura mea online. Mi-ai dat o senzație aparte. A fost surpriza care mi-a colorat ziua asta ploioasă de sâmbătă. Mai sunt, de asemenea, recunoscător providenței că ai fost la locul potrivit în momentul potrivit, și spun asta în acceași notă cu replica lui Humprey Bogart din Casablanca, care spunea atât de frumos că "Ei bine, acesta poate fi începutul unei frumoase prietenii..."

      Mulțumesc, Diana, mulțumesc.

      Ștergere