miercuri, 14 mai 2014

Nu trebuia să mă îndrăgostesc de tine



Dacă mă întrebi, ți-aș răspunde că nu. Nu trebuia să mă îndrăgostesc de tine, adică nu trebuia să te zăresc venind zâmbitoare spre mine ca un răsărit de soare după o noapte furtunoasă de vară, și nici nu trebuia să îți răspund zâmbind, pentru că dragostealaprimavedere atât așteaptă de fapt: un surâs ivit din senin, o privire pătrunzătoare, pe care o simți venind parcă din alte spații, și parcă din alt timp, și ceea ce pare o simplă întâmplare devine destin, soartă, viitor. Așa că de mă vei întreba, am să-ți răspund pe loc că nu. Nu trebuia să te întreb ce faci, nu trebuia să fac nimic, pentru că dragostealaprimavedere deja făcuse totul și nu trebuia decât să îi urmez imboldul, să te invit la o cafea, să îmi ghicesc viitorul în dragostea ta, în ochii tăi, în buzele tale, numai că, vezi tu, și viitorul fusese decis și nu trebuia să las timpul să treacă, pentru că treceam cu tine prin timp și mi-era frică ca nu cumva dragostealaprimavedere să ne spună cândva la revedere. Așa că probabil nu. Nu trebuia să mă îndrăgostesc de tine, dar ți-o spun ca și cum ți-aș spune că nu trebuia să mă îndrăgostesc de viață.




4 comentarii:

  1. Ma incearca morbul invidiei.... pai drept este ca un om sa scrie asa de frumos? Atat de enervant de frumos?.... Glumesc, desigur.Indraznind sa parafrazez un celebru poet , pot spune asa: ce bine ca esti.... Din parte mea , nota maxima! Si este cu mult peste 10!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai făcut să zâmbesc, efectiv. Mulțumesc pentru frumoasele gânduri de apreciere. Eu aș zice așa, jucându-mă cu versurile lui Nichita: ce bine că suntem! Ce bine că suntem, noi, cei ce putem scrie și noi, cei ce putem citi. O seară frumoasă îți doresc! :)

      Ștergere
  2. ..Degeaba am fi noi acestia care citim, daca nu existati voi cei ce scrieti.... atat de frumos , incat creati dependenta. De Road to Sophistry!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrisul e un drog spiritual, în cazul ăsta. Produs cu bună știință pentru cititori, în scopul de a le furniza stări nebănuite, încercări ale imaginației și sufletului, zâmbete și emoții din toată gama emoțiilor posibile.

      Ștergere