luni, 12 mai 2014

when love is not madness is not love



mi-ai căzut cu tronc | tu ai un fel de a privi care pur și simplu
excită | adică ai privirea aceea însoțită de zâmbete ce pătrunde
de-a dreptul în suflete | și nu-ți pot rezista | mai că-mi vine să
te întreb iute dacă știi că when love is not madness is not love


și-mi amintesc când stăteam rătăcit pe o terasă | pe-atunci când
tocmai începuse o ploaie de vară | și lumea se-nghesuise sub o
streașină | iar tu te-ai nimerit fix sub streașina mea | mă priveai
îndelung | și zâmbeai | și-apoi deodată ai țâșnit ca să dansezi în
ploaie | și dansai | și cântai | și mai că-mi venea să mă duc lângă
tine | să te întreb de știi că when love is not madness is not love


țin minte seara în care m-am dus țintă la tine | aflasem numele
tău | și unde stăteai | erai singură-singură | cred că mă așteptai |
căci erai în cămașă de noapte | cu nimic pe sub ea | și zâmbetul
prelung te trăda | ți-am întins buchetul de flori | eram în transă
și n-am putut să te întreb de ce îmi zâmbești | nici măcar dacă
ți s-a adus la cunoștință că when love is not madness is not love


pentru că tu m-ai tras înăuntru | ca pe o pradă care ți se preda
m-ai tras înăuntru | acolo unde e cald și bine | tot mai în tine






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu