vineri, 12 iulie 2013

Câtă literatură poate fi între noi doi




Vinovatele mele gânduri încă te așteaptă undeva sub lampa viselor din pragul nopții. Mi-e dor de tine și de aceea ți-am pregătit toate poemele mele în buzunar, și toate momentele noastre bune, cu nervuri albastre. În valvele inimii mele se învârt clepsidre de utopii senine, dar tot acolo mai e loc suficient și pentru noi doi. Te aștept, și o fac în ideea în care omul e contemporan cu timpul. Nu culeg nimic și nu renunț (la tine), te caut prin cercuri, iar prin ochii tăi alunecă fericirea în spirală și știu că ei nu se vor închide nici măcar la lăsarea serii, după ce se soarbe roua, după ce briza caldă de iulie ne muțește dorul, fericirea, sufletele. Of, câtă literatură poate fi între noi doi!



 
 

2 comentarii:

  1. între tine și mine cuvinte,
    ca niște linii drepte sau curbe,
    tivind marea de smarald,
    între tine și mine un înalt
    punți peste doruri
    din cea care simte.
    între tine și mine o inimă
    vocale și consoane râzând,
    între noi e un dor,
    e un gând
    închis în îmbrățișarea lui mâine.
    între noi mâinile tale
    pete de cerneală
    ori de sărut
    bătăi de inimi egale
    și, mirat, un nou început.


    RăspundețiȘtergere