sâmbătă, 27 aprilie 2013

Blueprints in your eyes




Te privesc și știu că aș putea construi orașe pe întreg globul pământesc. Orașe proiectate din ochii tăi, dacă ai îngădui mâinilor mele să traseze un peisaj al maxilarului tău și să urmărească astfel linia unui râu albastru care desparte verdele de maroniu, curgând în aval către obrajii tăi îmbujorați și înclinați într-o deltă ale cărei lagune se sfârșesc până în clavicula ta perfectă. Aș putea face toate acestea, deși n-am învățat niciodată un asemenea lucru la școală. Însă de când te-am văzut prima dată mă întreb dacă nu cumva până acum arhitectura dormea latentă în oasele mele. Sau, alterori, mă întreb dacă nu cumva m-am născut pentru a cunoaște planurile după care ai fost făcută atât de frumoasă. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu