luni, 22 aprilie 2013

Prins în celelalte vieți






Cred că am trăit mai multe vieți înainte s-o trăiesc pe aceasta. Felul în care uneori muzica îmi pătrunde prin piele, despicând-o pur și simplu, mă face să cred asta. Versurile și ritmul mă apasă de parcă cândva ar fi fost înăuntrul meu o altă persoană care a scris cântecul pe care-l ascult. Emoțiile din spatele sunetelor îmi dezvelesc parcă fiecare strat suprasolicitat de pe creier. Anumite cuvinte, puse pe o linie melodică perfectă, împletesc pentru mine cele mai bizare sentimente. E un moment în care o forță invizibilă mă apasă parcă în stomac cu un fel de nostalgie pe care nu o pot descrie altcuiva. De aceea cred că am trăit mai multe vieți înainte s-o trăiesc pe aceasta. Vieți multe și liniștite, vieți zgomotoase, vieți pline sau rebele, vieți goale, complicate, neînțelese sau revoluționare. Nici nu-mi pot închipui până la capăt prin ce aventuri fabuloase trebuie să fi sufletul meu înainte să primesc acest trup pe care-l folosesc acum.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu