vineri, 5 iulie 2013

Manechinului din vitrină i s-a dezvelit un sân




Am așteptat tot anul diminețile și duminicile de vară,
numai pentru că vroiam să le petrec lângă tine,
uns și întins peste pielea ta ascunsă,
și-mi pare ciudat cum mai nou atenția îmi e dusă cu zăhărelul
către erecția sfârcurilor tale tăioase ca două lame de ras,
către limba ta care apasă intenționat doar pe unele cuvinte,
iar pe altele nu;
către tricoul tău mulat, îmbibat cu arome de levănțică și alcool 
proaspăt vărsat pe masă, 
ori scurs de undeva din părul tău ce-a rezistat admirabil 
atacului iminent și amenințător de vitriol.

știu, ai fost mereu într-un război,
cu tine însăți,
cu demonii tăi de tot felul,
și te-ai înhămat de bunăvoie la o bătălie
pe care știai că n-ai cum s-o câștigi.
prinsă-n încăpățânarea ta lăudabilă omiți să recunoști
că erai îndrăgostită de ideea de luptă.

Mă întreb doar dacă toate acestea ți-au adus și ție la cunoștință
cele mai noi și deocheate cuvinte,
pe care eu le găsesc prin rebusuri și reviste,
cuvinte despre false fericiri și false dorințe,
cuvinte care mă determină
să mă întreb, de fapt,
împotriva voinței mele,
dacă simți și tu legătura inconștientă
a fiecărei propoziții care îmi trezește inima din comă.

Vino lângă mine,
și povestește-mi câte ceva despre nerăbdarea ta inghinală,
tu știi că-mi place
să te privesc când te îmbraci cu lene, în diminețile de iulie,
pierdută-n părul tău sălbatic,
ca o copilă neascultătoare fugită de-acasă,
ce evită pentru prima dată zațul de cafea.
stai, de ce râzi?
nu-mi spune că nu te-ai gândit la birou toată ziua de azi
la mâna înfometată de pe sânul tău,
(la mâna mea cunoscătoare de geometrii),
la atingerile canibale care ți-au mușcat pe îndelete din coapse,
închizând apoi fermoarul nevăzut dintre picioarele tale,
gest ce-mi aduce aminte că ieri
manechinului din vitrină i s-a dezvelit un sân.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu