miercuri, 24 iulie 2013

Un limbaj de programare sentimental




Te iubesc, dar trebuie să înțelegi că eu am o limbă mecanografică, verde, argintie, însetată, și-un suflet dotat, expandabil, ergonomic, de îndrăgostit etern ce nu-și cunoaște prodigioasele expuneri de trombocite și nici măcar marginile moleculare ale dragostei proprii. Câteodată tac, și-mi doresc doar să te ating sub buze, să te număr, în sistem binar, și să mă obișnuiesc cu tehnica ta de programare a sentimentelor mele lipicioase. Te iubesc, așa e, mai ales vara, când uit să iau cu mine toată tehnologia de care am nevoie în rucsac, când îmi lipsesc modulele de memorie, dischetele optice și difuzoarele acustice. Ador trusoul tău și grija ce mi-o porți când mă dezbraci și când mă pipăi ca să-mi calculezi raza și traiectoriile impulsurilor mele active și reactive, zgâlțâielile, ticurile, și fragilele vibrații electromagnetice ale sinapselor mele îndrăgostite. Nu mai măsura atât, ci lasă-mă să  te dezbrac, să-ți desfac ușor fiecare cupă a sutienului, lasă-mă să fiu eu cel care îți admiră scurgerea de culori din ochi ce seamănă cu acele drip paintings imaginate de Pollock, lasă-mă să-ți culeg atingerile într-o sticlă transparentă pe care să o agăț dimineața la fereastră ca să mă ferească de orice eroare de programare emoțională. Te iubesc, așa că stinge dacă vrei veioza și verifică-mi încă o dată procesorul de limbaj, sau, dacă nu te descurci cu asta, lasă-mă să te deschid cu totul și să mă ocup apoi de bios.




 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu