sâmbătă, 27 iulie 2013

Odată




Odată
Odată ca niciodată, eu
învățam să prelucrez
Cuvinte.
Și, precum olarul priceput, le
făuream vara în asfințit.
Și, tot odată ca niciodată, tu
ținteai poeme cu
arcanul.
Le vânai prin păduri,
prin mine,
le spânzurai de
zidurile albe
și mi le dăruiai.

Astăzi alerg să prind
a șlefui
gramaticile zacerii.
Timpul a împietrit și
mă ciugulește
de ochiul minții,
atârnându-mi alte
ziduri albe
peste gene.

Odată ca niciodată, noi
împărțeam
aceeași dragoste.
Azi suntem veseli, dar
condamnați să zâmbim
altcuiva.




11 comentarii:

  1. ah...nici nu ai idee ce vibrații mi-ai transmis ...îmi place atât de tare cum ai început ..odată, și cum l-ai terminat ...
    mi-ai trezit amintiri ......

    RăspundețiȘtergere
  2. nu a fost cu intenție de a-ți stârni curiozitatea....

    amintiri de început ...și de sfârșit , amintiri ce au sărit cuprinsul ...hmm, nu mă băga în seamă , azi sunt mai sesnsibilă...cred că de la paharul de vorbă cu marea mi se trage :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să te cunosc atunci când ești mai sensibilă...

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm....acum , această sensibilitate îmi aduce și o ușoară vulnerabilitate ..

    ah, am uitat să îți spun :)...i-am transmis mării dorurile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce îți ascunzi vulnerabilitatea? Pe mine ea mă atrage...

    Transmite-i mării dorurile mele, dar gândește-te și tu puțin la ele...

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru că doare ...pentru că atinge un colț de suflet ...și răscolește ....
    de ce te-ar atrage vulnerabilitatea mea???

    i le-am transmis :)...a suspinat și mi-a zis să îți spun că te așteaptă...o să te aștepte mereu cu "valurile" deschise :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E o frumusețe aparte în orice vulnerabilitate, din acel loc oamenii renasc ca o pasăre Phoenix din propria cenușă, așa că mă intrigă acel punct alvieții umane, mai ales când vine vorba despre tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. cred că depinde și de cei ce îți descoperă vulnerabilitatea ...în general , se atacă ...
    "când vine vorba despre tine"...ah, dar eu nu am nimic special :)....

    RăspundețiȘtergere
  9. Deja pentru mine ai ceva special. Și spun asta atât de rar...

    RăspundețiȘtergere
  10. you put a little smile on my face :)...so, mersic
    cred că , tu...ești special ...cred că ești genul de om ce îți poate transminte un amalgam de sentimente ...cred că nu îți oprești acrimile dacă îți inundă ochii ...cred că ai o sensibilitate aparte ...

    RăspundețiȘtergere