marți, 9 iulie 2013

Your sex is on fire




Iubita mea încă udă patul, chiar dacă nu mai are 5 ani de foarte mult timp. Probabil pentru că noaptea cuvintele mele șoptite cu atâta tentație prin difuzorul telefonului o trezesc la viață, o fac să tremure și să-și dorească cu tot dinadinsul cele mai scandaloase atingeri. E posibil să fie vina nopții, care îmi răgușește inexplicabil vocea, care îmi schimbă tonul, sau e posibil să fie doar vina ei, a iubitei mele, al cărei singur număr pus pe speed dial e numărul meu. Număr pe care l-a învățat pe de rost, număr pe care îl așteaptă cu o răbdare carnivoră, ca să-i apară pe ecranul telefonului, număr care îi declanșează acea vibrație pe care ea o așteaptă la miezul nopții cu picioarele perfect încrucișate. Cu picioarele încrucișate pentru mine. Pregătite să le spun noapte bună.
 
O întreb cu ce e îmbrăcată și ea mereu îmi răspunde că nu poartă lenjerie intimă, că nu poartă nimic altceva în afară de parfumul ei Chanel. De câte ori îmi spune să aștept puțin o chem imediat înapoi ca să-i simt la timp vocea. Ador gemetele nocturne din vocea ei, care revine exact la timp peste nerăbdarea mea. Mă tachinează, aproape că ne luptăm fizic de la distanță prin așternuturi, și îmi reproșează că o las să doarmă prea mult singură. Poate fiindcă știe că urmează să o alint. Să o dezmierd. Să o conving să-și coboare brațele peste sâni, peste abdomen, apoi chiar mai jos de abdomen, și, pe măsură ce-i vorbesc, o rog să-mi spună când și-a atins părțile trupului care o ard cel mai tare, care-i declanșează dorința și setea pentru trupul meu. Uneori îmi spune când a ajuns acolo jos, alteori mă lasă să ghicesc.
 
Eu o provoc în continuare și-i conectez cu grijă toți senzorii ascunși, ne jucăm de fapt de la distanță unul cu celălalt, ca doi copii dezbrăcați care-și construiesc castelele de nisip undeva pe o plajă. Electricitatea anatomică și nudă devine terenul nostru preferat de joacă, mai ales atunci când încărcătorul ei se supraîncălzește treptat. Iar când vocea ei începe să emită decibeli zgomotoși îmi aduc aminte că e posibil să fie auzită de colega ei de apartament. Dar când îmi pronunță numele, înfierbântată cu totul, fiecare literă se aude prin gura ei atât de clar, de limpede și cald, încât timpul se dilată și se amestecă cu zorii zilei. Dar cui îi pasă de răsărit când tricoul ei e undeva aruncat pe jos, și când patul ei e încă suficient de fierbinte și de umed? Cu siguranță iubitei mele nu. Tot ce adoră ea e să adoarmă dezbrăcată în timpul unei conversații cu mine la telefon.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu