joi, 30 august 2012

Când fluturii de câmp nu-ți mai dau târcoale



A mai trecut o vară. Vezi tu, vaporii din mintea mea fac atât de dificilă căutarea amintirilor din acea vară. Chiar și acum persistă în mine emoții și trăiri atât de puternice cărora cu greu le fac față. Ritmul bătăilor inimii accelerează puternic, încleștează pumnii până când ochii mi se umezesc cu gândul din nou la cea mai importantă vara din viața mea. Am mai trecut o singură dată pe-acolo, după câțiva ani. Nimic nu mai era la fel, doar acea pensiune găzduită de aceeași oameni care nu mă mai recunoșteau acum. Am stat întins în iarbă o vreme, înconjurat de sunetul de fundal al Cibinului care tăia în două Gura Râului, și mă gândeam că tu ai fost de fapt singura ființă perfectă în acest Eden uitat. 

Mai știi? Am adus lemne de undeva de afară ca să putem declanșa boiler-ul de sub duș, eu nu știam nici cum să ating o femeie, dar cumva mi-a reușit din prima acest gest chiar acolo, în fața trupului tău zvelt și pofticios. Tu ți-ai mușcat ușor buza de jos sângerie, iar părul tău negru ne servea drept pelerină de camuflaj în fața celorlalți. N-am reușit să scot nici un sunet dar nici să mă opresc din a mă holba insistent către goliciunea ta. Ne-am stins nebunește unul în celălalt și ne ascundeam doar ca să ne putem consuma dragostea necontrolată, parcă știind că va veni sfârșitul. Întotdeauna știai ce-mi doresc. Ciudat și frumos în același timp.

Acum, culorile toate se împreunează cu apa. Difuz. E deja un august rece. Aș vrea să-mi tatuez pe piele toate săruturile tale, toate clipele strivite în așternuturile acelea de la mansardă, unde mă iubeai și mă încolăceai la fel cum o caracatiță își sufocă prada. Culorile azi îmi sunt toate apoase. Îmi vopsesc aiurea amintirile. Nu pot da timpul înapoi. Ca să găsesc o logică. Mă îmbăt cu lumină. Dar e o lumină pe care o simt fără tine. Părului meu îi este dor de respirația ta. În fiecare vară de-atunci încoace. Urechilor mele de vocea ta. A trecut mai deja o decadă de când nu te-am mai auzit spunându-mi ceva simplu. Fluturii aceia de câmp ne dădeau târcoale, dar nu ne deranja pe niciunul. Mai ții minte când îți atingeam fața cu pleoapele degetelor? Dacă ai știi tu ce fericite erau. Emanau bucurie. Și dragoste prin toți porii mei. Știam că ești lângă mine și asta îmi era îndeajuns. Simțeam cerul, soarele, banca noastră, patul nostru, covorul nostru strivit de atâtea strigăte și orgasme, le simțeam pur și simplu în mine. Erau zile când puteam face ca pe chipul tău să apară un zâmbet diferit de fiecare dată. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu